Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@05:58:07 GMT

قیمت حبوبات کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۸۴۳۸

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت حبوبات در سطح بنکداری‌ها خبر داد. ناطقان: به نقل از اتاق اصناف ایران؛ قاسمعلی حسنی با بیان اینکه قیمت حبوبات در سطح عمده فروشی طی چند روز اخیر ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: علت کاهش قیمت حبوبات گرم شدن هوا و شرایط سخت نگهداری از آنها، کاهش مصرف و برداشت محصول جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر قیمت عدس کانادایی ۲۳ هزار تومان، لوبیا قرمز ۲۵ هزار تومان، لوبیا چیتی بین ۳۰ تا ۳۲ هزار تومان، لوبیا چیتی خارجی بین ۲۷ تا ۳۰ هزار تومان، لپه ۳۹ هزار تومان، نخود ۲۵ هزار تومان و نخود روس ۲۲ هزار تومان شده است.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی همچنین به وضعیت برنج نیز اشاره کرد و گفت: مصرف برنج نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۲۰ درصدی همراه شده است. علت آن نیز افزایش قیمت این کالا و کاهش قدرت خرید مردم است. منبع: عصر ایران برچسب ها: کاهش قیمت ، حبوبات ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش قیمت حبوبات بازار قیمت حبوبات هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاء مکانیزه برنج در آستارا

محمدرضا شهاب زاده، فرماندار شهرستان آستارا در آیین نخستین نشاء مکانیزه برنج گفت: اهمیت مکانیزاسیون و استفاده از تکنولوژی روز در کشاورزی بر کسی پوشیده نیست و کشت مکانیزه برنج مزایای زیادی از جمله کاهش هزینه تولید در واحد سطح، افزایش بهره‌وری نیروی کار، کاهش سختی کار، کاهش ضایعات از طریق انجام به موقع عملیات زراعی و افزایش عملکرد در واحد سطح دارد.

او با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی شالیزاری در شهرستان آستارا وجود دارد، افزود: بیش از ۸ هزار تن برنج سفید از این اراضی تولید می‌شود که رقم برنج غالب منطقه هاشمی است.

فرماندار آستارا پیش بینی کرد: در یک هزار و ۹۲۰ هکتار معادل ۶۰ درصد از این اراضی نشاکاری مکانیزه انجام شود.

شهاب زاده گفت: امیدواریم با تمهیداتی که دولت اندیشیده بتوانیم سال زراعی پرخیر و برکتی را داشته باشیم.

او همچنین با بیان اینکه برنج یک محصول آسیب پذیر در مقابل آب و هوا است، از شالیکاران خواست بیمه محصولات کشاورزی را جدی بگیرند.

شهرستان مرزی بندر آستارا در غربی‌ترین نقطه استان گیلان قرار دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • قیمت حبوبات در میادین تره بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا
  • کاهش کلسترول با این نوع سبزی
  • قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد
  • قیمت انواع حبوبات ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • این خوراکی‌ها را برای افزایش طول عمر بخورید
  • نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است