Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی مدافع تازه وارد پرسپولیس از دقیقه ۴۶ به عنوان جانشین سیامک نعمتی شد تا اولین دربی عمر خودش را تجربه کند.

در واپسین لحظات دربی اما فرشاد فرجی وارد درگیری با استقلالی ها شد تا اخباری مبنی بر محرومیت احتمالی او و بهزاد غلامپور به گوش برسد.

بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال که یکی از آتش بیارهای معرکه دربی بود در دفاع از خود گفت:

”  من به هیچ عنوان قصد دخالت و افزایش تنش را نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سمت درگیری که رفتم احساس کردم یکی از بازیکنان پرسپولیس سعی دارد فرهاد مجیدی را بزند که او را فقط هُل دادم و به کسی ضربه نزدم. زیبنده چنین مسابقاتی نیست که اتفاقات جنجالی رخ بدهد اما به هر حال احساسات در دربی بالاست و بازیکنان برخی اوقات چنین حرکاتی انجام می‌دهند.”

به نظر رسید منظور مربی گلرهای پرسپولیس از کسی که فکر کرده می خواهد فرهاد مجیدی را بزند و هُلش داده فرشاد فرجی بوده است.

با این وجود مدافع مازندرانی پرسپولیس به توصیه مسئولان باشگاه خود تصمیم گرفت سکوت کند و حرفی در خصوص درگیری های دربی نزند تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را تحریک نکند.

فرشاد فرجی که با کارت قرمز محمدرضا اکبریان داور دربی از زمین مسابقه اخراج شده بود پس از پایان این بازی با خبرنگاران مصاحبه نکرد اما دراتوبوس پرسپولیسی ها شادی کرده و حرکات موزون انجام داد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشاد فرجی بهزاد غلامپور بهزاد غلامپور خبر ویژه درگیری بازیکنان فرشاد فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از حرکت عجیب دانیال اسماعیلی‌فر

پرسپولیس در حالی که برای قهرمان شدن نیاز به بازیکنان تاثیرگذارش دارد، بابت محرومیت احتمالی دانیال اسماعیلی‌فر نگران است.

به گزارش همشهری آنلاین، دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت در هفته بیست و چهارم، در حلقه شادی بازیکنان تیمش قرار گرفت، اما پس از آن رو به بیرون زمین و در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در کنارش بود، یک حرکت جنجالی انجام داد که واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت. او باید با حضور در این کمیته توضیحات خودش را ارائه دهد و باید دید در نهایت کمیته انضباطی چه جریمه‌ای را برای او در نظر خواهد گرفت.

اسماعیلی‌فر در این سال‌ها به عنوان یک بازیکن بی حاشیه در فوتبال ایران شناخته شده و انجام آن شادی خود در نوع خودش عجیب بود. برخی تصور می‌کنند مدافع سرخ‌ها آن حرکت را به سمت تماشاگران انجام داد ولی ماجرا چیز دیگری است. قبل از شروع این بازی و لحظاتی که بازیکنان پرسپولیس گرم می‌کردند، فردی که حتی‌ای دی کارت هم به گردن داشت به شکل عجیبی به اسماعیلی‌فر توهین و فحاشی می‌کند و همین موضوع باعث شد تا این بازیکن بعد از گل زدن به صنعت نفت آن حرکت را خطاب به آن فرد که در پشت دروازه میزبان حضور داشت انجام دهد.

حالا هواداران سپاهان و استقلال با استناد به محرومیت امید نورافکن، معتقدند که اسماعیلی‌فر باید محروم شود. باید دید در نهایت کمیته انضباطی چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!
  • رمزگشایی از حرکت عجیب دانیال اسماعیلی‌فر
  • چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
  • فرشاد، یک ذخیره مطمئن و چابک برای گئورگی