Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:55:52 GMT

قاتل فراری با کلت و ۱۱ فشنگ دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۹۴۲۸

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری قاتل فراری در شهرستان رشت خبر داد و گفت: قاتل در تحقیقات پلیس به قتل همسر خود در کرمانشاه اعتراف کرد که از وی یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۱ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علیرضا حدادی در جمع خبرنگاران افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان با اشرافیت اطلاعاتی از حضور قاتل فراری در یکی از روستاهای شهرستان رشت مطلع شدند و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تحقیقات و بررسی‌ های انجام شده توسط پلیس‌ برای شناسایی مخفیگاه قاتل فراری اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضایی این قاتل فراری را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند که از وی یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۱ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان این که قاتل در تحقیقات پلیس به قتل همسر خود در کرمانشاه اعتراف کرد، افزود: قاتل انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با مقتول اعلام کرد و پس از دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان قاتل فراری دستگیر نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان قاتل فراری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در محدوده شهرستان کرمان و بر اساس تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در محل نگهداری احشام حاضر و با استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی تصریح کرد: بدین منظور با اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت یکی از سارقان مشخص و این فرد پس از دستگیری به انجام سرقت های متعدد احشام با همراهی ۲ همدستش اقرار کرد.  

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه این ۲ متهم نیز دستگیر و خودروهای مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: این باند سارق در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۷۳ رأس دام در ۸ مورد سرقت اقرار و هم اکنون با صدور قرار متناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد