Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ دیدارهای هفته سی و هفتم و مقابل پایانی لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، یکشنبه شب به صورت همزمان برگزار شد. حساسیت‌ها دیدارها و نتایج به گونه‌ای بود که جدول در صدر و قعر به طور مداوم تغییر می‌کرد.

در ورزشگاه «وندا مترو پولیتانو» تیم صدرنشین اتلتیکومادرید از اوساسونا پذیرایی کرد و دو بر یک پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ابتدا «آنته بودمیر» در دقیقه ۷۵ برای میهمان گلزنی کرد تا اتفاقی عجیب در آستانه شکل گرفتن باشد.

در ادامه شاگردان «دیگو سیمئونه» سراسر حمله شدند و در دقیقه ۸۲ پاس خوب «ژائو فیلیکس» به «رنان لودی»رسید و او با ضربه‌ای مهار نشدنی کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۸۸ حمله اتلتیکو از جناح راست و پاس «یانیک کاراسکو» در محوطه جریمه اوساسونا را «لوییس سوارز» با فرصت طلبی به گل دوم و برتری تیمش تبدیل کرد تا اتلتیکومادرید کامبکی رویایی داشته باشد.

سرخپوست‌ها با این پیروزی به امتیاز ۸۳ رسیده و در آستانه قهرمانی قرار گرفتند.

تیم رده دومی رئال‌مادرید در «سن‌مامس» به میهمانی بیلبائو رفت و با تک گل «ناچو فرناندز» به برتری رسید و به امتیاز ۸۱ رسید اما همچنان در رتبه دوم است.

در حالی‌که رئالی‌ها تا دقایق پایانی بسیار شادمان بوده و خود را در صدر جدول می‌دیدند اما برتری اتلتیکو موجب شد تا شاگردان زیدان همچنان در رتبه دوم باشند.

در دیگر دیدار مهم، بارسلونا در ورزشگاه «نیوکمپ» میزبان سلتاویگو بود و در ادامه روند بسیار ضعیف خود با حساب دو بر یک شکست خورد.

هرچند کاتالان‌ها با گل «لیونل مسی» از حریف پیش بودند اما در نهایت محتمل شکست دیگری شده و ۷۶ امتیازی و در جایگاه سوم باقی ماندند.

دیدارهای هفته پایانی لالیگا، یکشنبه دوم خرداد برگزار می‌شود تیم صدرنشین اتلتیکومادرید میهمان  تیم رده نوزدهمی وایادولید است و در صورت برتری به قهرمانی می‌رسد.

رئال‌مادرید هم پذیرای تیم سختکوش ویارئال خواهد بود.

نتایج دیدارهای امشب بدین شرح است

بیلبائو  صفر –  رئال‌مادرید یک

اتلتیکومادرید دو –  اوساسونا یک

بارسلونا یک –  سلتاویگو دو

کادیز  یک –  الچه سه

آلاوس چهار  –  گرانادا دو

ختافه دو –  لوانته یک

بتیس یک –  اوئسکا صفر

سوسیداد چهار –  وایادولید یک

والنسیا  چهار –  ایبار یک

ویارئال چهار –  سه‌ویا صفر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید بارسلونا دیگو سیمئونه رئال مادرید زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه مس رفسنجان که این فصل با مشکلات مالی عجیب و غریبی مواجه شده و بدهی‌های زیادی روبه رو است، در نیم فصل به سختی موفق شد پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند. حالا همان دو بازیکنی که پنجره نقل و انتقالاتی مس را بسته بودند، دوباره علیه این باشگاه در فیفا طرح شکایت کرده‌اند.

به نقل از تسنیم جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا دو بازیکن برزیلی کنونی فولاد و سابق مس رفسنجان در نیم فصل اول بابت مطالبات فصل گذشته خود از نارنجی‌پوشان به فیفا شکایت کردند و موفق به بستن پنجره نقل و انتقالات این تیم شدند و حالا بار دیگر اقدام خود را تکرار کرده‌اند!

مدیران مس در نیم فصل برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود با جفرسون و شیمبا بابت اصل مطالبات پارسال توافق کردند و با پرداخت پول توانستند پنجره خود را باز کنند، اما این دو بازیکن برزیلی همچنان مطالباتی از مس رفسنجان دارند و به همین خاطر بار دیگر به فیفا شکایت کرده‌اند.

در این خصوص پریرا بابت مطالباتی که از قرارداد امسال خود در نیم فصل اول از مس رفسنجان دارند، به فدراسیون جهانی شکایت جدیدی را برده است. همچنین جفرسون هم بابت آپشن‌های قرارداد فصل گذشته خود از مس رفسنجان به فیفا شکایت جدید کرده است.

به نظر می‌رسد ثبت این دو شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا بار دیگر این باشگاه را به دردسر خواهد انداخت. شکایت‌هایی که احتمالا به زودی حکم نهایی آنها صادر و منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مس در ابتدای فصل آینده خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895813

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • برتری 2-0 اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا با بریس گریزمان و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2016/4/13) / فیلم
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)