Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه اسیران فلسطینی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی حدود ۱۵۰۰ فلسطینی را از آغاز تشدید درگیری‌ها در قدس در آوریل بازداشت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، باشگاه اسیران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بیشترین تعداد بازداشت شدگان از اراضی اشغالی ۱۹۴۸ است که بیش از ۷۰۰ مورد بازداشت در آنجا از تاریخ نهم مه جاری ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که موارد بازداشت در قدس از آغاز رویارویی‌ها در باب العامود به حدود ۴۰۰ مورد می‌رسد که پس از پنجم ماه مه جاری شدت بیشتری گرفت و بالاترین میزان بازداشت‌ها در اواخر ماه رمضان بود.

باشگاه اسیران فلسطینی تاکید کرد: بیشتر بازداشت شدگان به ویژه در قدس و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ با شروطی از جمله پرداخت‌ غرامت‌های مالی بالا و امضای ضمانت‌های مالی یا با قرار گرفتن در حبس خانگی آزاد شده‌اند. اما در مورد بازداشت‌ها در سایر استان‌های کرانه باختری باید گفت که حدود ۴۰۰ بازداشت ثبت شده است و بازداشت‌ها در روز ۱۲ مه به اوج خود رسید که در آن، ۶۰ تن در یک روز بازداشت شدند. بیشتر بازداشت شدگان در کرانه باختری، همچنان در بازداشت به سر می‌برند و علاوه بر نقض‌های پیشین، با دور جدیدی از نقض‌ها در مقابل دادگاه‌های اشغالگر با تمامی سطوح آن مواجه هستند و این دادگاه‌ها یک عاملی اساسی در نهادینه کردن جنایت‌های اشغالگر هستند.

باشگاه اسیران ادامه داد: آنچه که در خصوص بازداشت‌ها صورت می‌گیرد، خطرناک‌ترین بازداشت‌ها از چند سال قبل است، به ویژه که تهدیدهای آشکاری از سوی اشغالگر برای تشدید بازداشت‌های اداری (بازداشت‌های بدون محاکمه) وجود دارد و بیش از ۲۰ بازداشتی در کرانه باختری طی یک روز بازداشتشان تمدید شد تا به بازداشت اداری سپرده شوند.

لینک کوتاه: asriran.com/003I5W

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: باشگاه اسیران بازداشت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مرکز اسیران فلسطینی اعلام کرد در نتیجه جنایت‌های هولناک و غیرانسانی رژیم اشغالگر علیه اسیران فلسطینی، دست کم ۱۶ نفر از آنان از ۷ اکتبر سال پیش تا امروز شهید شده اند.
مرکز  اسیران افرود: رژیم اشغالگر از ۷ اکتبر تاکنون، هشت هزار و ۴۳۰ فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی بازداشت کرده است.
اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر با جنایت و تخلفات مستمر و هدفمندی روبرو هستند که شدیدترین و بی‌رحمانه‌ترین جنایت‌ها در تاریخ محسوب می‌شود.
این مرکز افزود: رژیم اشغالگر به ارتکاب جنایت خود در ناپدید کردن قهری اسیران فلسطینی ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس