Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا در خانه خود با نتیجه ۱-۲ مقابل سلتاویگو تن به شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا در شبی که هرگز نمایش خوبی نداشت، در دقایق پایانی گل دوم را دریافت کرد تا دیگر هیچ شانسی برای فتح لالیگا نداشته باشد.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 و روی حرکت تکنیکی لیونل مسی فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما ضربه آنتوان گریزمان از گوشه سمت چپ محوطه توسط ویلار مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 17 این بار گریزمان با گذر از سمت مندز در سمت چپ محوطه برای لیونل مسی موقعیت گلزنی ایجاد کرد، اما ضربه کاپیتان بارسلونا راهی به دروازه نیافت.

لحظاتی بعد لیونل مسی بعد از یک و دو با گریزمان صاحب فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه سلتاویگو شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 28 بارسلونا بالاخره به گل رسید. ارسال سرخیو بوسکتس از جناح چپ را لیونل مسی با ضربه سر فنی و دقیق خود تبدیل به گل کرد تا بارسا در خانه از حریف پیش افتد.

سلتا در صدد جبران برآمد و در اولین حمله خود به گل رسید. روی پاس یاگو آسپاس، سانتی مینا پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق دروازه بارسلونا را باز کرد تا دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن بشوند.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و در دقیقه 59 و روی حرکت جراد پیکه و رونالد آرائوخو این تیم صاحب اولین موقعیت نیمه دوم خود شد، اما ضربه مدافع جوان بارسلونا راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 67 عثمان دمبله با حرکت از سمت راست و ورود به محوطه فرصت مناسبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او توسط ویلار مهار شد. در دقیقه 83 کلمنت لانگله هم از زمین اخراج شد تا کار بارسلونا برای کسب پیروزی دشوارتر شود.

دقایقی بعد مسی می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه آرام او در اختیار ویلار قرار گرفت. در دقیقه 85 تراشتگن با عکس العلی تماشایی جلوی گلزنی دینا را گرفت و در ضد حمله بارسلونا در دقیقه 86 مارتین برایثوایت در دو قدمی دروازه موقعیت خوبی را از دست داد.

اما در دقیقه 89 ارسال سولاری به دیرک دروازه بارسا برخورد کرد و در ریباند سانتی مینا موفق به باز کردن دروازه این تیم شد تا بارسلونا در این دیدار 1-2 مغلوب بشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال لالیگا سلتاویگو لیونل مسی اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش مقابل بارسلونای ۱۰ نفره و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند بارسلونا را در ورزشگاه مونتجویک شکست دهند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 6 بر 4 راهی دور بعد این رقابت‌ها شوند، گفت: خیلی خوشحالیم و هواداران ما از فرط خوشحالی در حال آواز خواندن هستند.

وی افزود: انتظار نداشتیم که بازی رفت آنطور (شکست 3 بر 2 در ورزشگاه پارک‌دوپرنس) پیش برود. معتقدم و باز هم می‌گویم که نتیجه بازی رفت عادلانه نبود و در بازی برگشت ما در هر لحظه در جریان بازی بودیم. واضح است که اخراج آرائوخو (مدافع اروگوئه‌ای بارسا در دقیقه 29) تفاوت را رقم زد، اما از اعتمادی که از جانب هواداران‌مان احساس کردیم و از لذت رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، بسیار خوشحالیم.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌‌ژرمن تصریح کرد: از دید من 12 دقیقه ابتدایی بازی دیدنی بود. جالب اینجاست که به محض ورود بارسلونا به محوطه یک گل دریافت کردیم، اما فکر می‌کنم توانستیم اوضاع را به سود خود تغییر دهیم. سعی کردیم به هر شکل ممکن و قابل تصور به سمت دروازه بارسا حمله کنیم.

سرمربی پیشین بارسا خاطرنشان کرد: بازی با برتری نفری همیشه دشوار است چون بازیکنان در این شرایط تمایل دارند پا به توپ شوند و این باعث می‌شود ساختار و موقعیت خود را از دست بدهید که این کار را پیچیده می‌کند، اما تیم در سطح بسیار بالایی بازی کرد. همه بازیکنان بدون استثنا بسیار خوشحال بودند. حالا باید این برد را جشن بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)