Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به انتشار آگهی جعلی در خصوص دریافت پول برای ثبت نام از طریق افراد کلاهبردار در فضای مجازی که قصد دریافت رمز بانکی و سوءاستفاده دارند، به اطلاع مشتریان و متقاضیان خرید خودرو دیگنیتی گروه بهمن می رساند این افراد هیچ ارتباطی با گروه بهمن ندارند و پیگیری قضایی در مورد این آگهی ها انجام خواهد شد.    ثبت نام فقط از طریق آدرس http://bahman.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iranecar.com از ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.   لازم به ذکر است هر گونه معامله و خرید از این افراد از سوی گروه بهمن مورد تایید نمی باشد و این شرکت در قبال آن هیچ گونه تعهدی بعهده نخواهد گرفت.    

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان فضای مجازی گروه بهمن نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز

  اتوبوس‌های گروه بهمن(شرکت اتوبوس سازی اسنا) با همکاری شهرداری تبریز در ایام نوروز 1403جهت رفاه حال مسافران در طرح تبریز گردی مشارکت و به کار گرفته شد. مشارکت اتوبوس‌های گروه بهمن در طرح تبریزگردی نوروز امسال در حالی است که آذرماه سال گذشته این شرکت خودروسازی با شهرداری تبریز قرارداد ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری دیزلی برقی ، ۲۰۰دستگاه اتوبوس برقی تک‌ کابین و ۲۰۰ دستگاه سواری تاکسی‌ برقی را امضا کرد. پیش از این نیز گروه بهمن قرارداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین با شهرداری تبریز منعقد کرد که تمامی اتوبوس‌ها تحویل شد. در این قراردادها شرکت خودرو سازی اسنا (عضو گروه بهمن) مسئولیت ساخت و تامین اتوبوس‌های دیزلی و برقی را بر عهده دار است. در ماه‌های اخیر نیز شرکت اسنا یکصد دستگاه اتوبوس در اختیار شهرداری تبریز داده و اکنون این اتوبوس‌ها خدمت‌رسان شهروندان هستند. اتوبوس‌های تک کابین تولیدی شرکت اسنا با امکاناتی نظیر دوربین داخل کابین، تهویه مطبوع، پورت شارژ موبایل اختصاصی هرصندلی و امکانات رفاهی راننده جزو مدرن‌ترین اتوبوس‌های شهری است؛ این اتوبوس با امکاناتی نظیر بخاری درجا مناسب مناطق سردسیر نظیر شهر تبریز به شمار می‌رود. همچنین در سال گذشته در سه نوبت اتوبوس‌های اسنا در اختیار شهردای تهران قرار گرفت. طبق قرارداد شرکت اسنا ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شهری دیزلی تک کابین تحویل شهرداری تهران خواهد داد و این شرکت در آبان ماه سال 1402 نیز قراردادی با شهرداری اصفهان برای تأمین پنجاه دستگاه اتوبوس دو کابین برای خطوط BRT  منعقد کرد.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • کاهش ۳۰ درصدی هزینه خمیرمایه نانوایان/ تامین نان یارانه‌ای با تعداد بالا در ماه رمضان امکان‌پذیر است
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی امکان پذیر است
  • صیانت ازاراضی کشاورزی با مشارکت مردم امکان پذیر است
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود