Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان پزشکان بدون مرز مستقر در غزه، از کشته شدن دو پزشک خود در بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش گروه سیاس خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان پزشکان بدون مرز مستقر در نوار غزه از کشته شدن دو پزشک این سازمان در بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر داد و تاکید کرد که فقدان این دو دکتر ضربه بزرگی به بخش پزشکی و خدمات درمانی در غزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش شبکه الجزیره، «هلن پترسون» می‌گوید، محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی و حملات هوایی این رژیم را باعث کمبود گسترده دارو در باریکه غزه خوانده و می‌گوید که بحران دارو چالش مبارزه با کرونا را نیز افزایش داده است.

وی با اشاره به موضوع تاکید کرد، ما نمی‌دانیم که سیستم بهداشتی و درمانی غزه چه مدت زیر بمباران رژیم صهیونیستی دوام خواهد آورد. 

رئیس سازمان پزشکان بدون مرز در غزه، بزرگترین مشکل حال حاضر در این منطقه را عدم توانایی در رساندن دارو به دلیل محاصره و همچنین بمباران اسرائیل خواند. 

وی همچنین خواستار کمکهای جهانی برای جبران خسارات به مراکز و نهادهای خدماتی این سازمان در نوار غزه شد.

پترسون روز پنجشنبه نیز حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را بسیار سنگین تر از دفعات قبلی خوانده و گفته بود، هیچ جا امن نیست. نه می‌توان بیرون رفت و نه داخل خانه ماند. مردم گرفتار شده‌اند و کارکنان خدمات درمانی جابجایی‌های بسیار خطرناک اما ضروری انجام می‌دهند. 

روز گذشته حملات جنگنده‌های اسرائیلی به ساختمان رسانه‌های خارجی در غزه باعث شگفتی و بهت خبرنگاران و رسانه‌های سراسر جهان شد. مدیر خبرگزاری آسوشیتدپرس که دفتر این خبرگزاری در آنجا قرار داشت آن را شوکه کننده و وحشت آور خوانده است.

حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه الشاطی که در آن دوخانواده قتل عام شدند، حمله به مراکز درمانی و رسانه‌ای نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در حملات کور خود به نوار غزه هیچ قرمزی ندارد.

براساس آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، در جریان هفت روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تا کنون 192 نفر شهید شده‌اند که از این تعداد 58 نفر کودک بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، در میان شهدا 34 نفر نیز زن بوده و تا کنون بیش از 1200 فلسطینی مجروح شده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان پزشکان بدون مرز نوار غزه رژیم صهیونیستی سازمان پزشکان بدون مرز رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهرهای اشغالی سدیروت و عسقلان و سایر شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه ارا در پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی هدف حملات سنگین راکتی قرار داده است.

منابع محلی هم از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «نیر عام» و «مفلاسیم» در مرزهای شمالی نوار غزه خبر دادند.

این تحولات در حالی است که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در غرب شهر غزه چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

در حمله هوایی رژیم اشغالگر به یک خانه مسکونی در محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه هم شماری شهید یا زخمی شدند.

کد خبر 6082165

دیگر خبرها

  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • یونیسف : از آغاز جنگ تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کودک در غزه جان باخته‌اند
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • صهیونیست‌ها کارخانه تولید دارو غزه را بمباران کردند
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات
  • ۴کودک فلسطینی در میان ۷شهید بمباران اردوگاه یبنا در مرکز رفح