Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:35:19 GMT

هواپیماهای رژیم صهیونیستی غزه را ۸۰ بار بمباران کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۰۸۷۲

هواپیماهای رژیم صهیونیستی غزه را ۸۰ بار بمباران کردند

به گزارش ایرنا به نقل از القدس العربی، هواپیماهای رژیم صهیونیستی تنها در حدود نیم ساعت ۵۰ بار غزه را بمباران کردند.

 بر اساس این گزارش، شدت حملات بسیار گسترده بوده و شامل مواضع نیروهای مقاومت، اراضی زراعی، خیابان ها، زیر ساخت های غزه در شمال، مرکز، غرب و جنوب می شود.

بنابر اعلام شاهدان عینی برای ساعاتی صدای انفجارهای گسترده در مناطق مختلف غزه به گوش می رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر قایق های جنگی رژیم صهیونیستی نیز مناطق ساحلی شهر غزه و شمال این باریکه را هدف قرار دادند.

همچنین منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تا این لحظه را ۱۹۷ شهید اعلام کردند که در میان آنها ۵۸ کودک و ۳۴ زن به چشم می خورد و همچنین یک هزار و ۲۳۵ نفر نیز زخمی شدند.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده اند.

در حالی حملات علیه غزه وارد هشتمین روز پیاپی شده که رژیم صهیونیستی از بامداد یکشنبه حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت داده است.

برچسب‌ها حمله هوایی نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمله هوایی نوار غزه رژیم صهیونیستی حمله هوایی نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ

آنچه که امروز در غزه و در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد، همه شواهد آشکاری از خوی توحش و ظلمِ مستمرِ رژیمِ جنایتکارِ صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

بار دیگر صحنۀ خونین مبارزات اسلامی فلسطین؛ با دستان جنایتکار صهیونیست، رنگ خون به خود گرفت و قلب میلیون‌ها مسلمان، آزاده و آزادیخواه جهان و تمامی دلدادگان به آرمان آزادی قدس را جریحه‌دار و لبریز از خشم و نفرت به جنایات وحشیانه و غیر انسانی آنان کرد.

حملات دیوانه‌وار رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، خان‌یونس و رفح و شهادت جمعی از مردم مظلوم و بی‌گناه و سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی؛ نشان آشکاری از استیصال و درماندگی در مواجهه و رویارویی با مبارزین جوان و شجاع فلسطینی و انتفاضه و دور جدید مبارزات فراگیر و کوبنده در سرزمین‌های اشغالی است.

با دمیدن روح جدید و خیزش امواج بیداری امت مسلمان و بالیدن نهال مقاومت اسلامی، هیبت دروغین و پوشالی صهیونیسم فروریخته و نشانه‌های ناتوانی و زوال در آن به وضوح آشکار گشته و خوی تجاوزگری و بی‌شرمی از جنایت در گردانندگان رژیم کودک‌کش بیش از پیش نمایان گشته است.

علی‌رغم این همه تلاش‌های مستمر شیطانی گسترده و حیرت‌آور، غاصبان و حامیان آنان نه تنها نتوانسته‌اند مسألۀ مشروعیت و مقبولیت رژیم صهیونیستی را در اذهان و افکار عمومی جهان حل کنند، بلکه این مسأله با گذشت زمان، بغرنج‌تر هم شده و اساساً این رژیم موقت و جعلی هر روز به پایان سیاه و تبهکارانه خود نزدیک‌تر شده است.

رژیم اشغالگر فلسطین روزی با آرمان و آرزوی تشکیل حکومت و دولتی مستقر در سرزمین خودخواندۀ موعود و با غصب سرزمین‌های اشغالی و شعار نیل تا فرات در هفت دهۀ پیش، مرتکب خطایی بزرگ و استراتژیک شد و تا امروز با همان خطای راهبردی محاسباتی مرتکب جنایت‌های گستردۀ جنگی علیه انسانیت و شرافت شده؛ ولی بر خلاف تصور و خیال باطل صهیون، آن آرزوی دور، امروز دست نیافتنی‌تر از همیشه بوده و تبدیل به واقعیت فلسطین از بحر تا نهر نه حتی یک وجب کمتر، با بازگشت تمامی آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری خود و باسپردن حق سرنوشت و تعیین نوع حکومتی به خود فلسطینی‌ها، با تراژدی تلخ و پایانی تلخ‌تر و وحشتناک‌تر برای اشغالگران مواجه است.

جنایتکاران غاصب، فلسطین عزیز این پارۀ تن اسلام و قبلۀ اول مسلمین بدانند که قدرت‌نمایی‌های احمقانۀ آنان بزرگ‌ترین شاهد ضعف و شکست و زبونی آنها و رژیم موقت و منحوس و دولت مجعول صهیونیستی محکوم به فنا است و فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و هر لجاجتی در برابر این حق مسلم، سرنوشتی جز ناکامی و شکست در پی نخواهد داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ ضمن محکومیت شدید این جنایت رژیم منحوس صهیونیستی و تجلیل از مقاومت جانانه و عزتمندانۀ ملت قهرمان و مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری و جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی، شهادت مجاهدان فلسطینی و فرماندهان ارشد جبهۀ مقاومت اسلامی را به خانواده‌های معظم این شهدا، ملت و گروه‌های مقاومت، به‌ویژه جنبش جهاد اسلامی فلسطین تبریک و تسلیت گفته و رجاء واثق دارد تا با راهبرد مقاومت و ایستادگی جوانان سلحشور و قهرمان فلسطینی و حمایت‌های مستمر و همه جانبه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان و دعای خیر آنان؛ به زودی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان
  • سازمان ملل: قحطی و سوءتغذیه در غزه بی‌داد می‌کند
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها
  • ۱۱ فلسطینی دیگر در رفح به شهادت رسیدند
  • تداوم جنایات رژیم صهیونیستی با شهادت ۱۱ فلسطینی
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد
  • شهادت ۱۰۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت
  • شهادت ۱۰۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت / آمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۳۳۳ نفر رسید