Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای به دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی خواستار آن شدند که مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی سهام عدالت استان اصفهان به تعویق بیفتد.

در این نامه آمده است، با توجه به جایگاه شرکت تعاونی سهام عدالت اصفهان با سرمایه قابل توجه (بیش از ۲۳۰ هزار میلیارد ریال) و نقشی که می‌تواند در توسعه و عمران استان ایفا کند، لازم است بر اساس دستور مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ مقام معظم رهبری ناظر به مشارکت واقعی مردم در مالکیت و مدیریت این شرکت، اصلاح اساسنامه و انتخاب مدیران با فرایند منطقی و قابل دفاعی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از نامه به طوری که اهلیت نامزدها به دقت ارزیابی و احراز شود و حضور سهامداران واقعی با اطلاع‌رسانی کافی و مشارکت کانون‌ها و مجامع صنفی سهام‌داران به نحو شایسته انجام گیرد به طوری که بر وضعیت برگزاری مجمع از آنچه در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در استان اصفهان با روش الکترونیک و با حضور ۵۱ نفر (۰.۰۰۸درصد سهامداران) رخ داد به وضع قابل قبولی ارتقا یابد در غیر این صورت احتمال تبدیل آن به چالش بزرگ اقتصادی، اجتماعی و امنیتی متصور خواهد بود. لذا مقتضی است دستور فرمایید تا زمان تمهید کافی شرایط، مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی به تعویق بیفتد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجمع نمایندگان استان اصفهان وزیر امور اقتصاد و دارایی شرکت تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان خصوصی‌سازی قیمت پایه و شرایط عرضه سهام شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را برای عرضه در فرابورس به شرح زیر اعلام کرد.

قیمت این دو تیم به شرح زیر است:

استقلال

تعداد کل سهام قابل واگذاری: ۵،۵۰۳،۴۸۶،۵۰۰

درصد کل سهام قابل واگذاری: ۵۱ درصد قیمت پایه هر سهم (ریال): ۳،۳۶۲

ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری (ریال): ۱۸،۵۰۲،۷۲۱،۶۱۳،۰۰۰

سهام استقلال قرار است سه شنبه ۲۱ فروردین ماه واگذار شود.

پرسپولیس

تعداد کل سهام قابل واگذاری: ۵،۳۶۲،۶۵۷،۶۵۰

درصد کل سهام قابل واگذاری: ۵۱ درصد قیمت پایه هر سهم (ریال): ۳،۹۴۶

ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری (ریال): ۲۱،۱۶۱،۰۴۷،۰۸۶،۹۰۰

سهام پرسپولیس هم در تاریخ شنبه ۱۱ فروردین ماه واگذار خواهد شد. با قیمت‌های اعلام شده هر سهم پرسپولیس نسبت به استقلال از ارزش بالاتری برخوردار است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • واکنش کارشناس حقوقی درباره منع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها
  • خدمات عدالت محور شهرداری در مناطق مختلف شهر قم قابل تحسین است
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • قیمت سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد؛ پرسپولیس گران تر از استقلال
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو