Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:57:48 GMT

عملیات ضدصهیونیستی در راستای پایبندی به مقاومت بود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۳۰۸۵

عملیات ضدصهیونیستی در راستای پایبندی به مقاومت بود

کمیته های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کردند: عملیات ضد صهیونیستی در «قدس اشغالی» در راستای پایبندی به گزینه مقاومت بود.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای از عملیات ضد صهیونیستی روز گذشته در منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی تمجید کردند.

بیشتر بخوانید: برخورد وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه زنان در شیخ جراح+ فیلم

بر اساس این گزارش، در بیانیه کمیته‌های مذکور آمده است: عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی در راستای پایبندی به گزینه مقاومت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته‌ها همچنین تأکید کردند: عملیات ضد صهیونیستی در قدس نشان داد که فلسطینیان در سراسر اراضی اشغالی به گزینه مقاومت به عنوان یک گزینه کارآمد می‌نگرند. این عملیات نشان داد که ملت فلسطین به خط مشی مقاومت پایبند است.

روز گذشته یک شهروند فلسطینی به وسیله خودروی خود چند پلیس رژیم صهیونیستی را در منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی زیر گرفت. به دنبال این عملیات، ۷ صهیونیست زخمی شدند که حال شماری از آنها وخیم گزارش شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین فلسطین رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین قدس اشغالی عملیات ضد صهیونیستی قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود

یک رهبر حماس با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر امروز در باتلاق گرفتار شده و حمله به رفح هم نمی‌تواند آن را از شکست نجات دهد گفت عملیات «وعده صادق» پاسخی راهبردی به دشمن بود و اهمیت ضربه‌ای که این عملیات به اسرائیل وارد کرد کمتر از طوفان الاقصی نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «علی برکه» از رهبران ارشد حماس و رئیس اداره روابط ملی این جنبش در خارج طی سخنانی به تحولات اخیر نبرد با دشمن صهیونیستی اشاره و اعلام کرد که ملت فلسطین در نهایت پیروز این جنگ خواهند بود و مقاومت با قدرت در نوار غزه باقی می ماند.

علی برکه در گفتگوی اختصاصی با شبکه المیادین به دومینوی استعفاها در ارتش رژیم صهیونیستی بعد از شکست در عملیات طوفان الاقصی اشاره و اعلام کرد که رئیس شعبه اطلاعات ارتش اشغالگر بعد از اعتراف به شکست در پیش‌بینی حمله بزرگ طوفان الاقصی در هفت اکتبر 2023 مجبور به استعفا شد. نتانیاهو و وزرای او تصور می‌کردند که در این جنگ می‌توانند طی چند هفته مقاومت را شکست دهند اما امروز در ماه هفتم جنگ هستیم و صهیونیست‌ها نمی‌توانستند ارزیابی کنند که مقاومت خودش را برای یک جنگ طولانی در چند ماه و حتی یک سال و شاید بیشتر آماده کرده است. سلاح‌های مقاومت فلسطین دشمن را غافلگیر کرد و اکنون اشغالگران در یک جنگ فرسایشی در غزه گرفتار شده‌اند.

صهیونیست‌ها را در رفح غافلگیر می‌کنیم

وی درباره تهدیدات صهیونیست‌ها برای حمله به رفح در جنوب غزه گفت که نتانیاهو مدعی است حمله به رفح مرحله آخر جنگ می‌باشد و بعد از آن اسرائیل پیروز خواهد شد اما صهیونیست‌ها دیدند که در شمال و شهر غزه و دیرالبلح شکست خوردند و بنابراین هرگز در رفح موفق نخواهند بود. مقاومت آماده مقابله با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به رفح می‌باشد و ما گردان‌هایی داریم که هنوز در نبرد زمینی غزه مشارکت نکرده‌اند. رزمندگان ما در این گردانها کاملا آموزش دیده و آماده هستند و قدرت کامل برای مقابله با نیروهای دشمن را دارند. بنابراین ما غافلگیری‌های زیادی برای صهیونیست‌ها در رفح داریم و به رژیم اشغالگر می‌گوییم اگر می خواهید وارد رفح شوید باید خودتان را برای تلفات سنگین در سطح نظامیان و افسران و تجهیزات خود آماده کنید.

این رهبر حماس تصریح کرد که رژیم اشغالگر اکنون در حال خروج از بیشتر مناطق نوار غزه است و با وجود تجاوز زمینی گسترده‌ای که انجام داد اما نتوانست به تونل‌های مقاومت برسد و رزمندگان مقاومت همچنان در حال غافلگیر کردن نیروهای دشمن هستند.

اشغالگران بعد از 7 ماه به هیچ چیز نرسیدند

وی با اشاره به سرگردانی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد که اکنون ارتش اشغالگر در غزه برای نتانیاهو می‌جنگد و خسته شده و هدف مشخصی ندارد. صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند که می‌خواهند مقاومت را از بین ببرند اما بعد از هفت ماه به هیچ هدفی نرسیده‌اند. مقاومت امروز در بهترین شرایط قرار دارد و با مهارت شجاعت و قدرت می‌جنگد و این در حالی است که دشمن صهیونیستی کاری جز قتل عام غیرنظامیان نمی‌تواند انجام دهد و انتقام خود را از غیرنظامیان می‌گیرد؛ از بمباران مدارس و بیمارستان‌ها و مساجد و کلیساها گرفته تا اعدام میدانی غیرنظامیان بی دفاع.

وی اظهار داشت، اخیرا گزارش‌ها ‌نشان داد که رژیم غاصب صهیونیستی هزاران زن و مرد و کودک را در بیمارستان ناصر واقع در خان‌یونس در جنوب غزه اعدام میدانی کرده و اعضای بدن آنها را ربوده تا در بازارهای بین‌المللی بفروشدو من اینجا می‌پرسم که جامعه بین المللی و سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشری و دیوان بین المللی دادگستری که تصمیم به توقف نسل کشی علیه مردم فلسطین گرفته بود دقیقا کجا هستند؟

مقاومت تا اخراج کامل اشغالگران از فلسطین ادامه خواهد داشت

علی برکه افزود که مردم فلسطین از زمان اعلامیه بالفور در وضعیت جنگی قرار دارند و با اشغالگران انگلیسی و صهیونیستی جنگیده‌اند. ما همچنان به مقاومت خود ادامه می‌دهیم و عقب نشینی نمی‌کنیم و مبارزه و مقاومت ما تا زمان اخراج کامل اشغالگران از همه سرزمین و مقدسات فلسطین ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد که کشورهای عربی مسئولیت دارند به مردم غزه کمک کنند و محاصره این منطقه را بشکنند و ما دست کم در روز به 500 کامیون کمک‌های ضروری نیاز داریم و هزاران نفر باید برای آوردن دارو و غذا به غزه بسیج شوند.

گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیمهشدار هنیه به صهیونیست‌ها درباره رفح: آماده دفاع هستیمحماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد

حزب‌الله بار بزرگی از دوش مقاومت در غزه برداشته است

وی در ادامه از جبهه‌های حامی غزه از جمله حزب الله در جنوب لبنان قدردانی و اعلام کرد که مقاومت لبنان بیش از300 شهید را در راه حمایت از غزه تقدیم کرده و ارتش اشغالگر را فلج و آن را مجبور کرد که چهار لشکر خود را از جنوب فلسطین اشغالی به شمال منتقل کند و همین امر موجب کاهش فشار بر جبهه غزه شد. همچنین شاهد آوارگی بیش از 100 هزار شهرک‌نشین صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی هستیم و بیش از یک میلیارد دلار خسارت به این جبهه در نتیجه حملات حزب الله وارد شده و زندگی صهیونیست‌ها در شمال کاملا فلج گشته است.

علی برکه ادامه داد، اگر عملیات‌های حزب الله را طی هفته‌های گذشته دنبال کرده باشید متوجه می‌شوید که مقاومت لبنان عملیات‌های خود را به مرحله بسیارپیشرفته‌ای رسانده و دشمن صهیونیستی مدام در حال غافلگیر شدن است. دشمن اشغالگر در جبهه لبنان گیر افتاده و باتلاق آن هر روز عمیق تر می‌شود و متوجه شده که بعد از شکست در نوار غزه نمی‌تواند جبهه دیگری را باز کند؛ زیرا مشخص است که حزب الله در همه سطوح از مقاومت فلسطین قدرتمندتر بوده و در شرایط بهتری قرار دارد و بنابراین صهیونیست‌ها که در غزه گرفتار شده‌اند به هیچ وجه آمادگی مقابله با حزب الله را ندارند.

وی همچنین به جبهه یمن در حمایت از غزه اشاره و اعلام کرد که یمنی‌ها کشتیرانی رژیم اشغالگر و متحدان آن در دریای سرخ را مختل کرده‌اند و از حمل و نقل کالاها برای رژیم صهیونیستی جلوگیری می‌کنند و همین امر کمک زیادی به فلسطینی‌ها می‌کند و بار مردم غزه را کاهش می‌دهد. این در حالی است که خود یمن سال‌ها در محاصره بوده اما اکنون کنار مردم فلسطین ایستاده و ما به برادران شرافتمند یمنی درود می‌فرستیم. همچنین لازم است به عملیات‌های مقاومت عراق در حمایت از غزه نیز اشاره کنیم. رزمندگان مقاومت عراق حملات موشکی و پهپادی خود به پایگاه‌های آمریکایی و همچنین مواضع رژیم صهیونیستی در عمق فلسطین اشغالی ادامه می‌دهند.

پاسخ ایران به صهیونیست‌ها راهبردی بود

این مسئول ارشد حماس در ادامه به عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران ضد رژیم صهیونیستی در عمق فلسطین اشغالی اشاره و تاکید کرد که پرواز پهپادها و موشک‌های ایران بر بالای قدس و فلسطین برای ما بسیار غرور آفرین و افتخار آمیز بود. پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک پاسخ راهبردی بود که رژیم اشغالگر را به شدت تحت تاثیر قرار داد و وضعیت صهیونیست‌ها را دشوارتر کرد. اتفاقی که افتاد و پاسخ ایران یک مانور زنده بود و موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود به طور کامل در داخل فلسطین اشغالی رسیدند.

وی با اشاره به ابعاد راهبردی عملیات ایران گفت که مقامات ایرانی صراحتا تاکید کردند این عملیات در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق بوده و ایرانی‌ها هرگز نگفتند که این عملیات را برای آزادسازی فلسطین انجام می دهند. این عملیات به طور دقیق به همه اهداف خود رسید و امروز وضعیت روانی صهیونیست‌ها به شدت ضعیف است.

اهمیت ضربه عملیات ایران به صهیونیست‌ها کمتر از طوفان الاقصی نبود

برکه تصریح کرد که از سوی دیگر صهیونیست‌ها جرات انجام تحرک دیگری ضد ایران را نداشتند و اقدامی که اخیرا انجام دادند بسیار مسخره بود و رژیم صهیونیستی را در محافل جهانی تبدیل به مضحکه کرد؛ جایی که چند ریز پرنده در داخل ایران ساقط شد و رسانه‌های صهیونیستی و رسانه‌های حامی این رژیم قصد داشتند در این زمینه اغراق و بزرگنمایی کنند که شکست خوردند.

رهبر مذکور حماس در ادامه تاکید کرد که مردم ما در فلسطین با مشاهده پهپادها و موشک‌های ایران در آسمان فلسطین و همچنین قدس بسیار خوشحال شدند و این عملیات ایران ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی وارد کرد که اهمیت آن کمتر از عملیات طوفان الاقصی نیست و راه آزادسازی فلسطین را باز کرد و نشان داد که فلسطین تنها نیست و جبهه‌های قدرتمندی از آن حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • فیلم| ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه