Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@09:40:20 GMT

خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۳۴۸۳

خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر بازگشایی شد

دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد: خوابگاه‌ها برای آن دسته از دانشجویانی که با اسکان آن‌ها در سامانه گلستان موافقت شده بود، بازگشایی شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه امیرکبیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تغییر شرایط کرونای شهر تهران از قرمز به نارنجی، آن گروه از دانشجویانی که با اسکان آن‌ها در پیشخوان خدمت سامانه گلستان موافقت شده (طبق تاریخ‌های مشخص شده) با رعایت نکات زیر می‌توانند به خوابگاه‌های جانمایی شده خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشجویان دکتری از ۲۶ اردیبهشت و دانشجویان کارشناسی ارشد از تاریخ ۲۸ اردیبهشت.

۱- ارائه گواهی سلامت (تأییدیه پزشک با درج مهر) به تاریخ روز جهت ورود به خوابگاه الزامی است.

تذکر: ارائه گواهی سلامت به منزله قرارگرفتن در لیست واجدین شرایط تردد خوابگاه است.

۲- توصیه می‌شود که دانشجویان تا حد امکان به صورت تدریجی و در طی روز‌های هفته به خوابگاه‌ها مراجعه کنند.

۳- امکان اخذ گواهی سلامت از پزشک مستقر در اداره بهداشت و درمان دانشگاه صرفاً در روز‌های اداری از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ فراهم می‌باشد.

۴- طبق هماهنگی به عمل آمده با نیرو‌های حفاظت فیزیکی مستقر در خوابگاه‌ها از حضور دانشجویانی که با اسکان آن‌ها در پیشخوان خدمت سامانه گلستان موافقت نشده است و دانشجویان فاقد گواهی سلامت جلوگیری به عمل می‌آید و امکان اسکان آن‌ها به هر صورتی (ساعتی- موقتی و ...) امکان پذیر نیست.

دانشجویانی که ساکن مناطق قرمز اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند از مراجعه به خوابگاه‌ها جداً خودداری کنند و قبل از عزیمت به تهران با واحد اسکان مدیریت امور خوابگاه‌ها به صورت تلفنی هماهنگی لازم را به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر کرونا تغییر وضعیت تهران گواهی سلامت اسکان آن ها خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان هرمزگان افزود: برای تسهیل ازدواج دانشجویان، طرح خوبی با حمایت نهاد‌های نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها و حمایت دولت دنبال می‌شود.
 
وی گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی در سه بخش ترویجی و فرهنگ سازی در امر ازدواج آسان، تسهیل گری و تداوم زندگی متأهلی گرفته شد.
 
امام جمعه بندرعباس افزود: دغدغه ایجاد خوابگاه‌های متأهلی یکی از نیاز‌هایی که برای کمک به ازدواج دانشجویان باید برطرف شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: در این نشست پیشنهاد حمایت از دانشجویان برای کمک هزینه زندگی، اشتغال موقت در دوران دانشجویی، ایجاد خوابگاه‌های متأهلی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه ارائه شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان
  • تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد