Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت استفاده از روابط عمومی هوشمند برای رسیدن به موفقیت در شرایط حساس کنونی تأکید کرد و گفت: به دنبال پیاده کردن سیستم روابط عمومی هوشمند با همه ابعاد خاص آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد حسن ترابی با بیان این مطلب در جلسه ویدیوکنفرانسی روسا و مسئولین روابط عمومی سازمان‌های صمت استانی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با بیان این مطلب، اضافه کرد: روابط عمومی هوشمند نگاه به آینده دارد و چشم انداز مترقی، سازمان را به گونه ای تدوین می‌کند که در آن تمامی ذینفعان، نقش و جایگاه مشترک دارند و به نتایج مشترک دست می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر استفاده از فنآوری نوین در این مسیر تأکید کرد و افزود: فناوری‌های نوین جمعی عمل نمی کنند و با تک تک افراد جامعه در ارتباط است، پس باید برای هر مخاطب خاص پیام خاص خود را داشته باشیم.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت، تعاملی بودن را از دیگر ویژگی‌های فناوریهای نوین دانست و ادامه داد: در این راستا با مخاطب در یک فضای تعاملی ارتباط دو سویه برقرار می شود و از مخاطب بازخورد(فیدبک) گرفته خواهد شد.

ترابی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان سه شاخص که باید مورد تمرکز و توجه در روابط عمومی قرار بگیرد، گفت: روابط عمومی باید بصورت همزمان بر اطلاع یابی، پردازش صحیح اطلاعات و سرانجام اطلاع رسانی به موقع تمرکز نماید.

وی هوشمندی فعالیت‌ها را لازمه انجام کار در حوزه بسیار مهمی همچون روابط عمومی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی هوشمند در این شرایط با جدیت و تکیه بر فنآوری و نوآوری به دنبال فرصت آفرینی، ارزش‌آفرینی، امیدآفرینی، مشارکت آفرینی و تفاهم آفرینی است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت همچنین بر طبقه بندی و شناسایی صحیح جامعه هدف(مخاطب) در امر اطلاع رسانی و روابط عمومی تأکید نمود.

ترابی در ادامه سخنان خود با اشاره به تدوین برنامه راهبردی روابط عمومی وزارت صمت بیان کرد: این برنامه در 30سنجه(شاخص) به سازمانهای صمت استانی ارسال شده است و از استان‌ها خواستیم که در اجرای آن بر روی ظرفیت‌های موجود خود متمرکز شوند.

وی همچنین یادآوری کرد: برنامه راهبردی روابط عمومی در 12 شاخص به سازمان های توسعه ای و 7 شاخص به شرکتهای تابعه وزارت صمت نیز ارسال شده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در پایان از انجام ارزیابی های مستمر و دوره‌ای برای سنجش نحوه اجرای این برنامه راهبردی خبر داد و گفت: پایان اردیبهشت اولین ارزیابی از استانها انجام خواهد شد.

جلسه ویدیوکنفرانسی روسا و مسئولین روابط عمومی سازمان‌های صمت استانی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه با حضور ویر صمت برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از روابط عمومی سازمانهای صمت استانی به صورت ویدیوکنفرانسی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه به بیان مهمترین نقطه نظرات خود پرداختند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت و معدن روابط عمومی هوشمند صمت استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مهمترین اخبار پنجم اردیبهشت/حذف«زوج و فرد»در طرح جدید ترافیک
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان