Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:06:48 GMT

خراسان شمالی امروز ۱۸ بار لرزید

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۴۱۶۶

خراسان شمالی امروز ۱۸ بار لرزید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مناطق سنخواست، شوقان و جاجرم ، واقع در استان خراسان شمالی طی بامداد دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تا ظهر همین روز شاهد ۱۸ پس‌لرزه بوده است.

زمین‌لرزه‌هایی به بزرگی ۵.۵ و ۵.۴ ریشتر با مرکزیت سنخواست، این استان را تحت‌الشعاع خود قرار داد که در فاصله ۱۶ کیلومتری سنخواست، ۲۵ کیلومتری شوقان، ۳۵ کیلومتری قاضی در خراسان شمالی به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت این رخداد ۳:۳۴ بامداد امروز و پس از آن در ۵.۲۴ بوده است.

گفتنی است ۵۶ نفر از جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در قالب ۲۱ تیم شامل ۱۰ تیم ارزیاب،۷تیم پشتیبانی، ۲ تیم آوار و یک تیم آنست و یک تیم امداد و نجات هوایی به منطقه سنخواست جاجرم و قزل حصار شهرستان گرمه برای ارزیابی مناطق حادثه دیده اعزام شده اند.

خوشبختانه تاکنون این زلزله ها تلفات جانی در پی نداشته اند اما به برخی بناها در شهرستان های گرمه و جاجرم به ویژه در مناطق روستایی خسارت وارد شده است. 

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله سنخواست خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت

به گزارش قدس خراسان، مسلم فائق‌نیا اظهار کرد: این حادثه بعد از ظهر امروز در پنج کیلومتری شرق سبزوار روی داد که پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: مصدومان این رخداد توسط پرسنل اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.
۶ بیمارستان، ۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران غرب خراسان رضوی در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • زمین لرزه ۴ و دو دهم ریشتری در روداب
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • رودابِ خراسان رضوی لرزید
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی