Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی صبح دوشنبه در دیدار با اعضای هیئت رئیسه شورای روابط عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه روابط عمومی مشاوران مدیران هستند، تاکید کرد: روابط عمومی‌ها باید مردمی باشند و در خدمت مردم تا موفق عمل کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید هم خدمات انجام شده را برای مردم بیان کنند و هم مشکلات مردم را به اطلاع مدیران برسانند، افزود: لازم است آنچه که نظام در خصوص مردم ارائه و خدمت رسانی کرده است به اطلاع عموم مردم برسد و اگر مسئولان به هر دلیل نمی‌توانند خدمات انجام شده را بازگو نمایند روابط عمومی‌ها وظیفه دارند که این مهم را به انجام رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاع رسانی بدون کم و کاست

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رضایت مردم دارای دو جنبه است نخست آنکه انتظارات و خواسته‌های مردم را شنیده و به گوش مسئولان رساند و دوم آنکه خدمات نظام و دولت را برای مردم بیان کرد، گفت: در خدمت مردم بودن کار عاشقانه می‌طلبد و بدون تردید اگر در این کار عشق نباشد، خسته خواهیم شد لیکن به مسئولان روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی توصیه می‌کنم که بنا به فرمایش امام صادق (ع) همواره تلاش کنید تا صادق باشید و امانت دار و راستی و درستی را فراموش نکنید

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه هیچ گاه انسان صادق از مسیر راست و درست گم نمی‌شود و آنچه ماندگار است، راستی و درستی محسوب می‌شود، تاکید کرد: روابط عمومی‌ها خدمات دولت را صادقانه و بدون کم و کاست به مردم انتقال داده و نسبت به خدمات دولت و انتظارات مردم همانند آئینه عمل کنند.

وی افزود: یکی از مواردی که بسیار اهمیت دارد موضوع مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو است که باید تلاش کرد تا مردم را نسبت به این مقوله مهم آگاه شوند.

برنامه‌ریزی توسط روابط عمومی‌ها

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی حوزه مهم و تأثیرگذار برای ارائه خدمات دولت و نظام به مردم هستند و انعکاس دهنده انتظارات مردم به مدیران، گفت: روابط عمومی‌ها باید انتقاد پذیر و دارای سعه‌صدر بوده و واکنش عجولانه به اتفاقات نشان نداده و به عبارتی در اتاق شیشه‌ای فعالیت کنند زیرا روابط عمومی پلی بین سازمان و مخاطبان است.

قاسم شریفی بیان کرد: اعتقاد داریم در نظامی که مردم سرمایه اصلی آن هستند همه دستگاه‌های دولتی موظفند تصویر روشنی از خود ترسیم و به مخاطبان از طریق روابط عمومی به نمایش بگذارند اما از سویی فعالیت روابط عمومی قطعاً با تبلیغات تفاوت می‌کند در نتیجه معتقد هستیم که روابط عمومی، برنامه‌ریزی برای بلند مدت اما تبلیغات در کوتاه‌ترین زمان را انجام می‌دهد.

کد خبر 5213893

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان سمنان روابط عمومی استانداری سمنان ویروس کرونا انتخابات 1400 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها اردبیل گرگان شیوع کرونا واکسن کرونا فلسطین روابط عمومی روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

رضا حیدری معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد با اعلام این مطلب گفت: غارسهولان مهاباد از جمله جاذبه‌های طبیعی پربازدید استان است که همواره بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

وی افزود: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این مکان کمپینگ گردشگری شامل واحد‌های اقامتی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و ... ایجاد می‌شود و برای احداث این کمپینگ نیاز است که دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: حل مشکل تأمین آب آشامیدنی و برق این کمپینگ از جمله مباحثی بوده که در پیش روی احداث این کمپینگ قرار داشته و در این جلسه برای حل آن هم‌اندیشی لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام شد و در اسرع وقت عملیات تأمین آب و برق آن اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم