Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن وطن‌خواهی مدیرعامل شرکت عمران پرند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد سوژه ثبت شده در فارس من با عنوان «لزوم تحویل مسکن مهر پرند تا قبل از پایان دولت» اظهار کرد: بخش عمده‌ای از این تاخیر در واگذاری‌ها به این بر می‌گردد که مردم به موقع آورده خودشان را نیاورده و تکمیل نکرده‌اند.

وی گفت: یک پروژه وقتی تکمیل می‌شود که تمام متقاضیان صددرصد آورده را پرداخت کرده باشند وقتی که این آورده کمتر از صددرصد باشد همین امر باعث می‌شود که کار به اتمام نرسد و به تبع آن پروژه به افزایش قیمت ناشی از دیرکرد و تورم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران پرند در بخشی دیگری از سخنان خود در مورد دغدغه و شکایت مردم از عدم تحویل به موقع مسکن خود بیان کرد: با این وجود، افرادی که در تحویل پروژه به مشکل خورده‌اند موضوع خود را با ما مطرح کنند چرا که درحال حاضر متقاضیانی که برای تکمیل آورده خودشان اقدام نمی‌کنند و واحد را تحویل نمی‌گیرند واحدشان را جابه‌جا می‌کنیم تا این مشکل هم رفع شود.

وطن‌خواهی ادامه داد: به خاطر رفع این مشکل وزیر مسکن و شهرسازی مصوبه‌ای را به مجلس بردند به استناد بند ب تبصره ۸ قانون بودجه که ما دیگر از مردم پول اضافه دریافت نکنیم و از مبالغ داخلی خودمان پرداخت کنیم و این موضوع هم‌اکنون در حال انجام است و همین موضوع باعث شده که از توقف پروژه‌ها جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: از سال گذشته با اجازه‌ای که از شورای تامین شهرستان گرفتیم در خصوص واگذاری و جابه‌جایی متقاضیانی که آورده را تکمیل نمی‌کنند روند تکمیل پروژ‌ه‌ها تسریع شد، چرا که ما در اجرای پروژه‌ها با مشکل و پارادوکسی روبه‌رو بودیم متقاضیانی که آورده خود را کامل پرداخت کرده بودند و مسکن آن‌ها آماده نشده و متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نکرده و واحدشان آماده شده بود.

مدیرعامل شرکت عمران پرند در خصوص توقف بعضی از پروژه‌ها تصریح کرد: با این مصوبه‌ای که اشاره شد و اجازه شورای تامین، هم اکنون هیچ پروژه‌ای متوقف نیست و با یک بررسی میدانی شاهد آن هستید که روز به روز پروژه‌ها در حال تغییر و پیش‌رفت است و به علت تکمیل نکردن آورده بخشی از متقاضیان یک پروژه کار متوقف نیست چرا که خود دولت آن بخش از کسری را به عهده می‌گیرد و بعد از تکمیل پروزه از متقاضی هزینه را دریافت خواهد کرد.

وطن‌خواهی در ادامه گفت: مطالبه مردم را به حق می‌دانم و خودم را هم در این موضوع پاسخگو دانسته و به مردم قول می‌دهیم که بخش عمده‌ای از مردم که گرفتار مشکلات مسکن مهر هستند تا یک‌ماه آینده مشکل‌شان برطرف خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: ما متعهد شده‌ایم که تا شهریور امسال و قبل از پایان دولت هم به عنوان وظیفه و هم به عنوان هدف، پرونده مسکن مهر را ببندیم، البته به جز موارد و پروژه‌هایی که دارای مشکلات حقوقی هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت عمران پرند مسکن مهر آورده خود پروژه ها مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد

ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد با اشاره به شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: برای تحقق و اجرایی شدن شعار سال مجلس وظیفه سنگینی دارد و باید برای حل مسئله بروکراسی اداری فکری کند چرا که یکی از راه‌های رفع موانع بروکراسی اداری تمرکز زدایی است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: از نظر عموم کارشناسان ، اگر تولید گسترش یابد مشکل مسئله اشتغال و هم مسئله پیشرفت اقتصادی و تنظیم بازار و سامان بازار مرتفع خواهد شد و این مسئله مسئله مهمی است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس جهش تولید برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات بیکاری و مشکلات اقتصادی کشور و بویژه مواردی که مقام معظم رهبری در رابطه با راهکارهای تحقق شعار سال بیان کردند ،ضروری است، افزود: این که چگونه می‌شود شعار سال اجرایی شود به نظر بنده مجلس وظیفه سنگینی دارد و باید برای مسئله بروکراسی فکری کند چرا که یکی از راه‌های رفع بروکراسی اداری تمرکز زدایی است.

موحدی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان‌ها و استان‌های سطح کشور با بروکراسی های اداری پرپیچ و خم در تهران تصمیم گیری و حتی بسیاری از مسائل شهرستان‌ها در مرکز استان تصویب می‌شود در حالی که نباید چنین باشد .

 وی تصریح کرد: باید به ادارات استان‌ها و شهرستان‌ها اختیار داده شود که در خود شهرستان و استان برای رفع مشکلات با حذف بروکراسی های اداری طولانی تصمیم بگیرند و تصمیم خود را اجرایی کنند.

موحدی خاطرنشان کرد: اگر این قدم را مجلس و دولت بتوانند بردارند و به دستگاه های اداری شهرستان‌ها و استان‌ها برای حل مشکلات با حذف بروکراسی اداری اختیار بدهند به طور قطع جهش تولید بزرگی می‌تواند انجام شود و این وظیفه دولت است که مانع‌زدایی کرده و موانع راه ورود مردم به جهش تولید را رفع کند و اگر بتواند مانع زدایی کند قدم بسیار بزرگی برداشته و بیش از این هم از دولت توقع نداریم.

امام جمعه اسدآباد همچنین درباره نقش مردم در تحقق شعار سال، بیان کرد: اما در رابطه با مردم هم باید در رابطه با این شعار سال بگوییم مردم در راستای انواع جهادها برای کشور ایران اسلامی اقدامات داشته‌اند و اگر مسئولین موانع را رفع کنند به طور قطع در عرصه اقتصادی نیز مردم حضور پررنگ خواهند داشت.

موحدی یاد آور شد: مردم ایران پویا هستند و مسئله اقتصاد را اهتمام دارند و برای تحقق شعار سال نیز ورود پیدا خواهند کرد و برای جهش تولید سرمایه‌گذاری خواهند داشت و نیروهای نخبه مدیریت و توان خود را به کار خواهند گرفت و نیروهای خلاق نیز خلاقیت خود را به کار می‌گیرند تا مسئله جهش تولید را شاهد همه با هم با مشارکت یکدیگر شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • اهواز با یک بارش ۳۸ میلی زیر آب رفت