Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:29:45 GMT

طرح توسعه شبکه آب آشامیدنی شهر چوئبده آبادان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۵۴۶۵

طرح توسعه شبکه آب آشامیدنی شهر چوئبده آبادان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مصطفی مهرانفر  مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آبادان روز دوشنبه گفت: با احداث ۵۰متر خط انتقال آب جدید و اتصال آن به خط انتقال آب غدیر و آب رودخانه بهمنیشر حجم پمپاژ آب به شبکه آب آشامیدنی شهر چوئبده افزایش خواهد یافت.

او افزود: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از مشکلات تامین و انتقال آب به شهر چوئبده برطرف شده و میزان بهره مندی مردم شهر چوئبده از آب آشامیدنی از هفت ساعت در شبانه روز به صورت ۲۴ ساعت افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرانفر هزینه اجرای این طرح را سه میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:هم اکنون میزان شوری آب غدیر در حدود یک هزار و دویست میکروموس و شوری رودخانه بهمنشیر حدود سه هزار میکروموس است که با اتصال خط انتقال آب بین آنها میزان شوری آب آشامیدنی شهر چوئبده به دو هزار میکروموس خواهد رسید.

شهر چوئبده آبادان در حدود یک هزار و دویست و پنجاه مشترک آب دارد. اهالی این شهر درپارسال به خصوص در فصل تابستان با مشکل قطع و افت فشار آب مواجه شدند.

بندر چوئبده در نزدیکی دهانه آبراه بهمنشیر واقع شده است.

پایداری شبکه آب روستاهای تنگه

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آبادان با اشاره به پایداری فشار آب در روستاهای تنگه ۱ ، ۲ و ۳ بخش مرکزی آبادان گفت: مشکل افت فشار آب در منازل انتهایی روستای تنگه ۳ برطرف شده و افزون بر پنج هزار و ۶۰۰ نفر از اهالی این روستا از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

او افزود:طرح تامین آب آشامیدنی روستاهای تنگه آبادان از طریق اتصال خط انتقال آب غدیر و رودخانه بهمنشیر در حال اجرا است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه آب آشامیدنی انتقال آب خط انتقال آب آب آشامیدنی شهر چوئبده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد

سید مهدی حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهروموم شد. 

این مسئول از ضبط وسایل و تجهیزات در این مرکز زیبایی غیرمجاز  پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته او این اقدام با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • بحران نبود آب آشامیدنی در افغانستان