Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فاطمه ایرانی روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه، سال گذشته سخت ترین سال کاری روابط عمومی ها بود و به دلیل عدم برگزاری حضوری جلسات، مجبور به استفاده از بستر فضای مجازی شدیم.

وی افزود: با اقدامات موثر، بسیاری از جلسات در فضای مجازی برگزار شد که در این راستا استاندار لرستان همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی با ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی خواستار قدردانی از نیروهای این مجموعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم با همت مدیران مشکلات روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان برطرف شود و همچنین تجهیزات و امکانات کافی در اختیار آنها قرار گیرد چرا که روابط عمومی ها بدون تجهیزات نمی توانند در توسعه یک دستگاه تاثیرگذار باشند.

ایرانی گفت: با توجه به جابجایی برخی از نیروهای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، اطلاعات جدید باید برای ثبت در سامانه به روز شود.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: مجموعه روابط عمومی ها با آگاهسازی مردم نسبت به اقدامات انجام شده، در ترغیب عموم برای حضور در انتخابات نقش دارند.

۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی است.

برچسب‌ها روز ارتباطات و روابط عمومی استانداری لرستان مشارکت انتخاباتی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز ارتباطات و روابط عمومی استانداری لرستان مشارکت انتخاباتی روز ارتباطات و روابط عمومی استانداری لرستان مشارکت انتخاباتی لرستان اخبار کنکور دستگاه های اجرایی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار رفیعی کیا در نشست تعاملی پلیس و دستگاه قضا خدمت شایسته به مردم و تأمین آرامش عمومی جامعه را آرمان مقدس و مشترک پلیس و دستگاه قضایی خواند.

او با اشاره به امنیت مطلوب استان مرکزی در سایه هم افزایی دستگاه قضا و پلیس گفت: این مهم با تعامل خوب و تصمیم‌سازی و تصمیم گیری پلیس و دستگاه قضا تحقق پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش مشارکت عمومی در ارتقاء امنیت اجتماعی ادامه داد: افزایش احساس امنیت اجتماعی چشم انداز اجرایی پلیس در اجرای طرح‌های انتظام بخش در استان مرکزی خواهد بود و نوع مشارکت همراهی دستگاه قضایی در تحقق این نگاه بسیار مهم و اثربخش است.

او با تاکید بر تقویت هوشمندسازی در زیرساخت‌های امنیتی و ترافیکی استان گفت: این مهم در سایه تعاملات دو دستگاه قضایی و پلیس محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی استان برخورد قاطع با سارقان مسلح و جرائم خشن را حاکی از عزم و اراده راسخ پلیس در تأمین امنیت مردم و دفاع از جامعه دانست و گفت: وجود ۲۴ شهید از ابتدای سال جاری تاکنون بیانگر این مهم است.

دیگر خبرها

  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است