Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با سراسر کشور ، امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از امروز در استان مرکزی و شهرستان ساوه هم آغاز شد و دانش آموزان سر جلسه امتحان حاضر شدند.

در اولین روز این آزمون، ناظرین اداره بهداشت؛ بر رعایت فاصله گذاری و زدن ماسک توسط دانش آموزان نظارت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین آبادی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تعداد مراکز و حوزه اجرایی امتحانات پایه دوازدهم نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده و از ۵۳ حوزه به بالای ۱۰۰ حوزه افزایش افزایش یافته است.

حسین آبادی افزود: نحوه برگزاری امتحانات پایه سوم ابتدایی در اختیار مدارس است و امتحانات پایه‌های دیگر نیز بصورت مجازی و از طریق شبکه شاد برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه امتحانات دانش آموزان تا ۲۵ خرداد ادامه دارد اضافه کرد: دانش آموزان حتما با ماسک در جلسه حضور پیدا کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: جای هیچ نگرانی برای خانواده‌های آنان نمی‌باشد و امیدواریم که دانش آموزان با موفقیت امتحانات خود را پشت سربگذارند.

او ادامه داد: این اطمینان را به خانواده‌ها می‌دهیم که در حوزه‌های اجرایی همکاران ما تمام شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی را انجام خواهند داد.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوه هم گفت: این آزمون در حوزه امتحانی و با حضور هزارو ۹۴۶ نفر از دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم شهر ساوه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امتحانات حضوری دانش آموزان استان مرکزی استان مرکزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند

شهردار یزد گفت: پارک آموزش ترافیک شهرداری روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان استان است و دانش‌آموزان مدارس استثنایی، رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در بازدید از پارک آموزش ترافیک شهرداری و روند آموزش رفتارهای ترافیکی با بیان اینکه باید برای ارتقای ایمنی ترافیک و رعایت حقوق شهروندی آموزش باید در تمام مقاطع سنی وجود داشته باشد، اظهار کرد: پارک آموزش ترافیک شهرداری روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان استان است.

وی افزود: علاوه بر دانش‌آموزان مهدکودک، پیش‌دبستانی و سایر مقاطع تحصیلی، دانش‌آموزان مدارس استثنایی استان نیز آموزش‌های لازم را در خصوص رفتارهای ترافیک، مقررات ایمنی، عبور و مرور و خطرهای ناشی از بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی فرامی‌گیرند.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: آموزش در این پارک به‌منظور نهادینه کردن و رعایت قانون و مقررات هنگام رانندگی و آشنایی کودکان با علائم ترافیکی است؛ بنابراین آموزش کودکان در هر زمینه‌ای که باشد، اثرگذاری بیشتری نسبت به آموزش بزرگسالان دارد زیرا کودکان در رده سنی قرار دارند که به‌راحتی آموزش‌های مختلف را فرامی‌گیرند و به‌خوبی آن را رعایت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان استان است که این آموزش‌ها با همکاری پلیس راهور به دو صورت تئوری و عملی انجام می‌شود، به‌نحوی که در بخش تئوری، آموزش در کلاس با حضور مربی به صورت تصویری (پخش انیمیشن‌های ترافیکی)، برگزاری مسابقه و پرسش و پاسخ درباره مسائل ترافیکی و در بخش عملی در محوطه پارک، برنامه‌های آموزشی همچون نحوه آشنایی با چراغ‌ها، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، راه‌ها، پیاده‌روها، خیابان‌ها و دیگر نشانه‌ها که در مقیاس کوچک‌تر طراحی شده است، انجام می‌شود.

کد خبر 747073

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون