Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون فوتبال آرژانتین،   «لیونل اسکالونی» سرمربی تیم ملی این کشور،  نفرات مدنظر خود برای حضور در ۲ دیدار برابر شیلی و کلمبیا در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی قطر را اعلام کرد که در آن نام «پائولو دیبالا» و «مائورو ایکاردی» به چشم نمی‌خورد.  

«سرخیو آگوئرو» یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به این لیست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم منچسترسیتی حدود یک سال و نیم دور از تیم ملی کشورش بوده است.

لیست تیم ملی آرژانتین به شرح زیر است:

مارکوس آکونا (سویا)، سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی)، لوکاس آلاریو (بایرلورکوزن)، امیلیانو بوئندا (نوریچ سیتی)، آنخل کورا (اتلتیکو مادرید)، خواکین کورا (لاتزیو)، رودریگو دپال (اودینزه)، آنخل دی ماریا (پاری سن ژرمن)، نیکلاس دومینگوئس (بولونیا)، آلخاندرو گومس (سویا)، نیکولاس گونزالس (اشتوتگارت)، جیوانی لوسلسو (تاتنهام)، آگوستین مارکسین (پورتو)، امیلیانو مارتینس (آستون ویلا)، لاتارو مارتینس (اینترمیلان)، لیساندرو مارتینس (آژاکس)، لوکاس مارتینس کورتا (فیورنتینا)، لیونل مسی (بارسلونا)، ناهول مولینا (اودینزه)، گوییدو رودریگوئس (بتیس)، کریستیانو رومرو (آتالانتا)، لوکاس اوکامپوس (سویا)، نیکلاس اوتامندی (بنفیکا)، ازکوییل پالاچیوس (بایرلورکوزن)، خوزه لوئیس پالومینو (آتالانتا)، جرمن پتسلا (فیورنتینا) و نیکولاس تاگلیافیکو (آژاکس).

تیم ملی فوتبال آرژانتین در روزهای ۱۳ و ۱۶ خرداد به ترتیب میزبان و میهمان شیلی و کلمبیا در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

یاران «لیونل مسی» در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارند و برزیل نیز با ۱۲ امتیاز در صدر قرار دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی آرژانتین لیونل مسی آمریکای جنوبی آمریکای جنوبی بارسلونا پائولو دیبالا تیم ملی آرژانتین جام جهانی 2022 قطر لیونل مسی مائورو ایکاردی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال

به گزارش "ورزش سه، لوکاس واسکز متخصص درخشش در بازی های بزرگ است. 

او در ضیافت پنالتی های فینال سال 2016 لیگ قهرمانان با شهامت گفت که پنالتی خواهد زد و یکی از گل های رئال را به اتلتیکو زد تا در قهرمانی یازدهم نفش مهمی داشته باشد. چهارشنبه شب در زمین سیتی نیز او پنالتی خود را گل کرد و یکشنبه شب برابر بارسلونا یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد.

او را در رئال با کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، مقایسه می کنند و به وی لقب کافوکاس داده اند.

دیروز در مراسم لاروس، کافو نیز حاضر بود و از او در مورد این لقب سوال شد: «بازی را دیدم و باید بگویم لوکاس فوق العاده بود. خیلی خوشحال‌کننده است که به افتحار من، لوکاس واسکز را کافوکاس می‌خوانند.»

دیگر خبرها

  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • گل لوکاس وازکز به بارسلونا (رئال مادرید 2-2 بارسلونا)
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم