Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال بوکاجونیورز موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی کوپا سوپرلیگا و در ضربات پنالتی، از سد رقیب دیرینه خود یعنی ریورپلاته عبور کند.

به گزارش ایلنا، مرحله یک چهارم نهایی کوپا سوپرلیگای آرژانتین شب گذشته با برگزاری یک بازی حساس و مهم موسوم به سوپرکلاسیکو به پایان رسید که طی آن، بوکاجونیورز موفق شد در ضربات پنالتی از سد رقیب دیرینه خود ریورپلاته عبور کرده و راهی دیدار نیمه نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که ریورپلاته به دلیل ابتلای شماری از بازیکنانش با غایبین زیادی پای به زمین مسابقه گذاشته بود، کارلوس توز کاپیتان کهنه کار بوکا با یک ضربه سر جنجالی، گل نخست بازی را به ثمر رساند. ارسال کریستین مدینا از سمت راست با ضربه سر توز همراه بود و توپ این بازیکن به گوشه دروازه ریورپلاته و آلان دیاز جوان رفت که برای نخستین بار در ترکیب تیمش قرار گرفته بود.

مرور صحنه های آهسته نشان می دهد که پیش از ضربه سر توز، این بازیکن با هول دادن جاناتان مایدانا مدافع ریورپلاته، تعادل او را بر هم زد و این بازیکن نقش بر زمین شد و توز نیز بدون مزاحم، گل نخست را وارد دروازه حریف کرد. صحنه ای که به طرز عجیبی از چشمان تیم داوری به دور ماند و به دلیل عدم وجود VAR در این مسابقات، گل توز مورد قبول واقع شد.

کارلوس توز که با پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ دیگو مارادونا یادآور خاطرات خوب اسطوره آرژانتین در این تیم است، پس از این گل رو به آسمان کرد و بوسه ای بر لوگوی تیمش زد تا شاید اینگونه این گل را به مارادونا بازیکن سابق بوکا تقدیم کرده باشد.

اما در ادامه و در دقیقه ۶۸، ژولین آلوارز موفق شد روی پاس فابریسیو آنخیلری گل تساوی را وارد دروازه بوکا کند و این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید تا طبق قوانین فوتبال آرژانتین، بدون اینکه کار به وقت های اضافه کشیده شود، ضربات پنالتی تیم برنده را مشخص کند.

در پنالتی ها بوکاجونیورز موفق شد روی درخشش سنگربان خود آگوستین روسی، با نتیجه ۴ بر ۲ از سد ریورپلاته عبور کند و به این ترتیب یاران کارلوس توز راهی دیدار نیمه نهایی شدند. آنها در این مرحله باید به مصاف راسینگ کلاب بروند ضمن اینکه کولون و ایندیپندنته دیگر تیم های برگزار کننده بازی نیمه نهایی خواهند بود.

نکته بسیار عجیب درخصوص دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی کوپا سوپرلیگای آرژانتین این است که هر ۴ بازی این مرحله در وقت های قانونی با نتیجه تساوی به پایان رسید و ضربات پنالتی، تیم های برنده و راه یافتگان به بازی نیمه نهایی را مشخص کرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال سوپر کلاسیکو فوتبال مرحله یک چهارم نهایی کوپا ضربات پنالتی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی و برابر تماشاگران پرشور و مشتاقش به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 به پیروزی برسد. 

این نتیجه به معنای صعود شاگردان ادین ترزیچ به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود  و آنها توانستند شکست بازی رفت در زمین حریف را جبران کنند و حالا باید در این مرحله روبروی پاری سن ژرمن قرار بگیرند تا تکلیف تیم صعودکننده به فینال مشخص شود. 

برانت یکی از بازیکنان موثر دورتموند در این بازی بود که موفق شد گل اول تیمش را در دقیقه 34 به ثمر برساند و پس از این که سوت پایان بازی به صدا در آمد، به سمت یکی از هواداران که روی ویلچر بود رفت و پیراهنی که به تن داشت را به او اهدا کرد. 

اما تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که فردی دیگر در حرکتی زشت و عجیب این پیراهن را از دست هوادار معلول ربود و این اتفاق خشم هواداران این تیم را به همراه داشت. یکی از آنها در صفحه‌اش درباره این صحنه نوشت:« وقتی عوضی‌ترین فرد در بین 81 هزار نفر هستی. او هدیه برانت به هوادار معلول را دزدید. او را برای همیشه از حضور در ورزشگاه محروم کنید، لطفا.»

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • فابین بارتز، استاد بازی های روانی در ضربات پنالتی / فیلم
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور