Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی همزمان با ارتکاب جنایات در نوار غزه، تلاش می‌کند تا با هدف قرار دادن دفاتر رسانه‎ای، رسانه‌های بین المللی را وادار به سکوت کند.

خبرگزاری میزان - رژیم صهیونیستی به تازگی اقدام به هدف قرار دادن برج‌های مسکونی در نوار غزه کرده و تاکنون چند برج را به طور کلی تخریب کرده است.

برج «الجلاء» در غزه یکی از برج‌هایی است که هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت و تخریب شد؛ این برج دفتر چند رسانه از جمله الجزیره و آسوشیتدپرس را در خود جای داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب دفاتر رسانه‌ای در غزه با واکنش و محکومیت بسیار شدیدی در سراسر جهان مواجه شده است.

پایگاه «العربی» در گزارشی می‌گوید «اسرائیل عمدا اقدام به هدف قرار دادن دفاتر رسانه‌ها در غزه می‌کند تا آن‌ها را ساکت کند و از پوشش بمباران‌ها در غزه جلوگیری کند.»

این گزارش می‎افزاید «دفتر رسانه‌های ملی و بین المللی از جمله الجزیره، آسوشیتدپرس و رادیو و تلویزیون العربی، هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفته و تخریب شدند.»

بیشتر بخوانید: فیلم|افزایش شمار شهدای فلسطینی، نشست بی نتیجه سازمان ملل گزارش نهادهای حقوق بشری از آپارتاید رژیم صهیونیستی

بر اساس این گزارش، «حمله اخیر اسرائیل به برجی که اسرائیل از استقرار دفاتر رسانه‌ای در آن از مدت‌ها پیش آگاهی داشته، این ذهنیت را به وجود می‌آورد که اسرائیل عمدا مراکز رسانه‌ای را هدف قرار می‌دهد تا پوشش اخبار تحولات غزه را مختل کند.»

در همین حال موسسه حقوق بشری «از روزنامه نگاران محافظت کنید» ضمن انتقاد از این اقدام رژیم صهیونیستی، می‌گوید «ما درخواست داریم تا اسرائیل توجیهی دقیق و مستند برای این حمله با تاسیسات غیرنظامی که نقض قوانین بین المللی حقوق بشر به شمار می‌رود، ارائه دهد.»

«العربی»، همچنین به نقل از این نهاد حقوق بشری، می‌نویسد «روزنامه نگاران تعهد و وظیفه دارند تا رویداد‌های غزه را پوشش دهند و اقدام ارتش اسرائیل در استفاده از ابزار‌های نظامی علیه آن‌ها غیرقانونی است.»

این پایگاه در بخش دیگری نوشت «گروه‌های مدافع حقوق بشر اقدامات اسرائیل را حمله به آزادی مطبوعات توصیف کرده و شبکه الجزیره نیز هشدار داده که اقدامات قانونی را علیه ارتش اسرائیل آغاز می‌کند.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی نوار غزه فلسطین حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نوار غزه فلسطین حقوق بشر رژیم صهیونیستی دفاتر رسانه ای هدف قرار نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نزدیک یک مدرسه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حمله هوایی صهیونیست‌ها به خانه‌ای در شرق رفح در جنوب نوار غزه هم، دو شهید و شمار زیادی زخمی بر جا گذاشت.

همچنین، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی به چادر‌های محل اسکان آوارگان فلسطینی در شهرک "الزوایده" در مرکز نوار غزه حمله کردند که بر اثر آن، شمار زیادی شهید یا زخمی شدند.

حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه نیز ادامه یافت. محله "الزیتون" در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران بود.
در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست به شهرکی در شمال ”الخلیل“ یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین به شهرک ”عناتا“ در شمال قدس اشغالی و شهرک ”کفر نعمه“ در غرب رام الله حمله کردند. نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شرق نابلس هم یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • رژیم صهیونیستی اطراف خیابان وسط نوار غزه را موانع بتنی چیده است