Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فصل ۲۱-۲۰۲۰ بسکتبال NBA تمام شد.

به گزارش طرفداری، در بامداد روز دوشنبه بازی های بسیار مهمی در کنفرانس غرب برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم پورتلند تریل بلیزرز موفق به شکست دنور ناگتس با نتیجه ۱۳۲-۱۱۶ شد. با این برد، پورتلند حضورش در پلی آف به عنوان تیم ششم کنفرانس را قطعی کرد.

در سوی دیگر، لس آنجلس لیکرز که چشمش به نتیجه بازی پورتلند بود توانست با حساب ۱۱۰-۹۸ بر نیو اورلینز پلیکانز غلبه کند اما به واسطه برد پورتلند راهی پلی آف نشد و باید در تورنمنت Play in حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلدن استیت وریرز نیز شب گذشته با نمایش درخشان استفن کری موفق به شکست ممفیس گریزلیز شد. اکنون جدول کنفرانس غرب نیز تکمیل شد که به شرح زیر است:

با توجه به جدول مسابقات، لس آنجلس لیکرز، مدافع عنوان قهرمانی با توجه به حضور در جایگاه هفتم بایستی در تورنمنت Play in در خانه از تیم گلدن استیت وریرز میزبانی کند. برنده این بازی به پلی آف خواهد رفت. گفتنی است، نبرد لبران جیمز و لیکرزی ها با گلدن استیت و استفن کری می تواند یکی از زیباترین مسابقات چندفصل اخیر را رقم بزند.

در طرفی دیگر، ممفیس گریزلیز، تیم نهم کنفرانس غرب بایستی در تورنمنت Play in با سن انتونیو اسپرز رده دهمی دیدار کند. گفتنی است، برنده این بازی برای حضور در پلی آف باید با بازنده دیدار لیکرز-گلدن استیت مسابقه دهد.

در هرحال فصل عادی تمام شد و انتظار تماشای یک پلی آف زیبا و تاریخی را داریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گلدن استیت پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.   تصمیمات اخذ شده در این نشست به شرح زیر است:   در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.   در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.   همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.   شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • فهرست تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام شد
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • لیگ NBA| لیکرز چگونه به پلی‌آف رسید؟
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی