Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون جامع (بخش کتبی و شفاهی) تمام رشته‌های دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ـ ۱۳۹۹دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ تیرماه امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، «متمم شیوه‌نامه اجرایی آزمون دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» از سوی دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متمم شیوه‌نامه اجرایی آزمون دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) آمده است: پیرو شیوه‌نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) و به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و با توجه به تقاضای متعدد واحدهای دانشگاهی مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون جامع نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ـ ۱۳۹۹ و در راستای حفظ سلامتی تمام دانشجویان مقرر شد آزمون جامع (بخش کتبی و شفاهی) تمام رشته‌ها در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ـ ۱۳۹۹ از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ تیر ماه سال ۱۴۰۰ با لحاظ کردن پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سایر ضوابط اعلام شده در شیوه‌نامه اجرایی آزمون دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) و دستورالعمل‌های مرتبط با آزمون جامع مانند قبل، مورد دقت قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي آزمون دکتری آزمون جامع دکتری شیوه نامه اجرایی آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی دوره دکتری تخصصی آزمون جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی