Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دهلران گفت: با توجه به پایان سال تحصیلی و تصمیم ستاد ملی کرونا، ۳ حوزه امتحانات نهایی در شهر دهلران ایجاد شده است.

«مجید عسگری» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته در شهرستان خوشبختانه برگزاری حضوری امتحانات دوره های نهم و همچنین دوازدهم با راعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان دهلران، سه حوزه امتحانی و یک حوزه تصحیح اوراق امتحانی ایجاد شده است.

 

 عسگری گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور کارشناسان بهداشت در تمام مراحل  قبل و بعد از امتحانات، کنترل مسائل بهداشتی را در دستور کار خود دارند.

 

وی یادآور شد: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا در صورتی که دانش آموزان مبتلا باشند در اتاق ایزوله از آنها امتحان گرفته شود.

 

 عسگری بیان کرد: امیدواریم با همراهی دانش آموزان عزیز و رعایت مسائل بهداشتی امتحانات خوبی را در پایان سال تحصیلی داشته باشیم.

 

فرماندار دهلران خاطرنشان کرد: برخی  خانواده‌های از برگزاری آزمون حضوری ابراز نگرانی می‌کند انتظار است خانواده ها اعتماد داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه خانواده ها  همراهی لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند، گفت: برای امتحانات فشار روحی به دانش آموزان وارد نکنند و فضای آرامی برای  امتحانات فرزندان خود ایجاد کنند تا تلاش وحاصل یک سال زحمت آنها با قبولی در امتحانات پشت سر بگذارند.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: برگزاری امتحانات نهایی ویروس کرونا فرماندار دهلران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی