Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس قوه قضاییه از رسانه ملی خواست که با توجه به اعلام داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری، اخبار جلسات کاری که با حضور او تشکیل می شود، پخش نشود تا در استفاده داوطلبان از رسانه ملی تبعیضی روی ندهد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین رییسی در جلسه امروز  شورای عالی قضایی، گفت: سنت جاری در کشور در این ۴۰ ساله این بوده کسانی که در جایگاه مسئولیتی بوده و کاندیدا بودند، انجام مسئولیتشان و خبررسانی نسبت به حوزه کاریشان در رسانه ملی پخش می شده، مثلا کسی که رییس جمهور بوده در این دوره هم کاندیدا می شده این طور نبود که بعد از اینکه کاندیدا شد سخن او پخش نشود؛ اما من یک سلیقه شخصی دارم و ارتباطی با قانون ندارد زیرا از نظر قانونی اشکالی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد:  سلیقه شخصی‌ام این است که  من توصیه نمی‌کنم به  پخش شدن سخن من. با این که ایام تبلیغاتم فرا نرسیده و اعلام نظر شورای نگهبان نشده و وضعیت عادی است و قانون هم منعی نکرده اما سلیقه شخصی ام این است و  توصیه‌ای به پخش صوت و تصویر خودم را ندارم.

بیشتر بخوانید: رییسی ثبت نام کرد (فیلم) سید ابراهیم رییسی: آمده ام "دولتی مردمی برای ایرانی قوی" تشکیل دهم لینک کوتاه: asriran.com/003I7V

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی شب گذشته (چهارشنبه شب) در گفت‌وگوی تلفنی با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان را جویا شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت‌وگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

کد خبر 6082114 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها
  • روایت جدید رییسی از رشد اقتصادی ۴ درصدی در ایران! | فیلم
  • ببینید | روایت جدید ابراهیم رییسی از رشد اقتصادی ۴ درصدی!
  • پیام بسیار مهم مذاکره از ایران به غرب
  • دیدار رییسی با آیت الله شاهچراغی در سمنان/ظرفیت‌های استان مطرح شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • مهمان‌نوازی سمنانی‌ها در سفر حجت الاسلام رییسی
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی