Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مردم اردن روز یکشنبه (دیروز) نیز در حمایت از فلسطینیان ساکن قدس و نوار غزه مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان تظاهرات کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «عمون» اردن، تظاهرات‌کنندگان با سر دادن شعارهایی، اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از امان، لغو معاهده صلح با این رژیم و توافقنامه گازی با آن را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 
مردم خشمگین اردن همچنین قطع روابط دیپلماتیک با رژیم اشغالگر اسرائیل را خواستار شده و مخالفت خود را با تجاوزات رژیم اشغالگر علیه نوار غزه و تجاوزات آن در محله شیخ جراح اعلام کردند.

تظاهرات‌‌کنندگان اردنی همچنین شعارهایی در حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه سر دادند.

رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرده و تا کنون ۹۰ ساختمان از جمله سه برج مسکونی را تخریب کرده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

 مقاومت فلسطینی در این دور درگیری، موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی علیه تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و سایر مناطق اطراف تل‌آویو را آغاز کرد.

در همین ارتباط وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، تعداد شهدای غزه به ۱۹۷ تن رسیده که در میان آنها ۵۸ کودک و ۳۴ زن حضور دارند و تعداد مجروحان در نوار غزه ۱۲۳۵ نفر است.

بر اساس اعلام این وزارتخانه، تعداد شهدای کرانه باختری و قدس ۲۱ نفر و تعداد مجروحان آن به بیش از ۴۳۶۹ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

ده‌ها نفر از معترضین به ادامه جنگ در غزه که خواهان آزادی فوری اسرا هستند، امروز نیز در تل‌آویو تظاهرات کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، وای نت در خبری اعلام کرد ده‌ها نفر از تظاهر کنندگان با بستن خیابان مناخیم بگین که منتهی به مقر وزارت جنگ در تل‌آویو است خواستار آزادی اسرا شدند.

به نوشه این رسانه عبری زبان، شماری از خانواده اسرا نیز در میان تظاهر کنندگان حضور دارند و تاکید کردند بعد از آن به سوی مقر سندیکای کارگران اسرائیل (هستدروت) حرکت خواهند کرد.

پیش از این نیز 140 نفر از اعضای خانواده‌های اسرای صهیونیست موجود در غزه در نامه‌ای به رئیس هستدروت خواستار آن شدند از نفوذ و قدرت خود برای فشار جهت بازگردان اعضای خانواده آنها شدند.

از سوی دیگر یک عضو کنست در گفتگو با رادیو اف ام 103 ادعا کرد، در صورتی که مردم بدانند چه درخواست‌‌هایی در مذاکرات مطرح شده، به خود خواهند لرزید.

نتانیاهو؛ آقای شکستاز ویلایی که نتانیاهو در آن پنهان شد، چه می‌دانید؟ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌هافرار از اسرائیل شدت گرفت/ سخنرانی نتانیاهو برای شهرک‌نشینان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • حمایت ائتلاف اردنی از حمله ایران به اراضی اشغالی
  • تل‌آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم
  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • نگرانی جدی جامعه صهیونیستی پس از عملیات تنبیهی ایران علیه تل‌آویو