Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل زندان‌های استان تهران اعلام کرد: ۲۴ نفر از دندانپزشکان نیکوکار با حضور در ندامتگاه تهران بزرگ، خدمات رایگان به مددجویان ارائه دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حشمت الله حیات الغیب با تقدیر از حضور گروه‌های جهادی در زندان‌های استان تهران و کمک به پیشبرد اهداف متعالی اصلاحی و تربیتی سازمان زندان‌ها اظهار کرد: با توجه به تأکید ریاست سازمان زندان‌های کشور بر امر ارتقای بهداشت و درمان و ارائه چهره جدید زندانبانی اسلامی، اجرای برنامه‌های پیشگیری از بیماری در زندان‌ها اهمیت بالایی دارد، بنابراین باید به مقوله بهداشت و حفظ سلامتی زندانیان اهتمام ویژه‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل زندان‌های استان تهران همچنین اعلام کرد: ۲۴ نفر از دندان‌پزشکان گروه‌های جهادی منتظران مهدی (عج)، شهید همدانی و الکفیل طی سه روز حضور در ندامتگاه تهران بزرگ، خدمات رایگان به مددجویان ارائه نموده، هزینه دندان مصنوعی برای تعداد قابل توجهی را نیز تقبل کردند.

حیات الغیب تصریح نمود: احسان و نیکوکاری به ویژه اگر برای نیازمندان باشد، اهمیت بسزایی در رشد فرد دارد. در تمامی فضائل اخلاقی از جمله صداقت، حیا، حلم و شجاعت وقتی انسان می‌خواهد به اوج برسد؛ نقطه اوج فضائل برای او ایثار است.

مدیر کل زندان‌های استان تهران همچنین گفت: خدمات با حضور دندانپزشک در زندان‌ها انجام می‌شود و مددجویان هزینه‌ای بابت خدمات ارائه شده پرداخت نمی‌کنند و دندان‌پزشکان گروه‌های جهادی با کمک به ارتقای سلامتی و بهداشت دهان و دندان زندانیان گام بزرگی را برداشته‌اند و ایثار را به نقطه اوج رسانده‌اند.

وی ادامه داد: از آنجا که در کشور در شرایطی قرار دارد که پروتکل‌های بهداشتی بایستی با دقت رعایت شود، مناسب بودن محیط زندان‌های استان و تمام فضاها نقش مهمی در سلامت فیزیکی و روانی زندانیان دارد.

حیات الغیب تأکید کرد: نظارت و کنترل مستمر بر عوامل محیطی در ارتقای سلامت افراد نقش اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می‌توان در تغییر، رشد و باز پروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندان‌ها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

او در پایان با دعوت از گروه‌های جهادی جامعه برای حضور در این عرصه گفت: در حال حاضر قریب به ۴۰۰ نفر به عنوان کادر درمان در امر مبارزه با ورود کرونا و پیشگیری از بیماری در زندان‌های استان تهران به صورت شبانه روزی خدمت می‌کنند و جز ایثارگران گمنام عرصه اصلاح و تربیت هستند و تلاش بسیاری صورت گرفته تا ضمن حفظ و ارتقای سلامت زندانیان از ورود ویروس کرونا به زندان‌ها پیشگیری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ندامتگاه کرونا سلامت زندان زندان های استان تهران گروه های جهادی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم

رحیم مطهر نژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنیاد تعاون زندانیان با حدود ۸۲ سال سابقه فعالیت با دو هدف توانمند سازی زندانیان از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای شغل به آنها در دوران محکومیت در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه سالانه هشتاد هزار نفر از زندانیان در ۲۰۰ رشته فنی و حرفه‌ای آموزش می‌بینند گفت: همه زندانیان در آزمون فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند و گواهینامه می‌گیرند که این مدرک قابل ارائه به مشاغل است و هیچ تفاوتی با سایر گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای ندارد.

مطهرنژاد در مورد اشتغال زندانیان گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ هزار زندانی شاغل حقوق‌بگیر داریم که در حال تولید محصول هستند.

وی گفت: زندانیان در هزار واحد تولیدی در داخل، پیرامون و بیرون از زندان‌های کشور مشغول به کار هستند و بیش از پنج هزار نوع محصول تولید می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور افزود: این زندانیان محصولات کشاورزی تولید و در زمینه محصولات دامی، آبزیان، طیور فعالیت می‌کنند همچنین در کارخانجات متعدد صنعتی قطعات خودرو، قطعات صنعتی، لباس فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: از مجموع ۴۰ هزار نفر زندانی، روزانه ۱۸ هزار نفر آنها را به خارج از زندان‌ها با اجازه دستگاه قضایی در مجموعه‌های بنیاد تعاون زندانیان و بخش خصوصی هدایت می‌کنیم و در این واحد‌ها کار می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • «اعتبار» جایگزین «دهن‌لق» شد
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته