Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@00:10:41 GMT

شهادت سه فلسطيني ديگر در غزه

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۹۸۰۸

خبرگزاری آریا- در حمله هوایی صهیونیست‌ها به یک خودرو سه فلسطینی دیگر در غرب غزه به شهادت رسیدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره‏، در حمله هوایی اخیر ارتش اسرائیل به غرب شهر غزه یک خودرو هدف قرار گرفت و سه فلسطینی شهید شدند. وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی به 200 نفر رسید که در بین آنها 58 کودک و 35 زن دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مدت 1300 فلسطینی هم زخمی شدند.
در ادامه جنایات صهیونیست ها، جنگنده های رژیم صهیونیستی برخی منازل را در منطقه التوام شمال نوار غزه هدف قرار دادند. پهپادهای ارتش اشغالگر نیز یک خانه را نزدیک مسجد اسلیم در بیت لاهیا در نوار غزه هدف قرار دادند.
در همین حال  ارتش اسرائیل اعلام کرد به هزار و 180 هدف در مناطق مختلف نوار غزه حمله کرده است. ارتش اسرائیل همچنین از شلیک سه هزار و 160 موشک و خمپاره از نوار غزه خبر داد.
دبیر خانه اتحادیه کل معلمان فلسطین وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین نیز در اطلاعیه‌ای فردا، سه شنبه را روز اعتصاب سراسری اعلام کرد و از همه معلمان و کارمندان وزارت آموزش و پرورش فلسطین خواست در تظاهراتی که در مناطق مختلف فلسطین به منظور اعلام اتحاد در برابر تجاوزات اسرائیل به خصوص تجاوزات علیه غزه برپا می‌شود، شرکت کنند.
در همین حال ترکی الشلهوب‏‏، روزنامه نگار عرب در حساب کاربری توئیتر خود نوشت به سبب بمباران وحشیانه اسرائیل و به دنبال آن مسدود شدن راه ها‏‏، تیم‌های امداد رسانی و نیرو‌های پدافند غیرعامل در غزه‏، قادر به رفت و آمد نیستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهادت فلسطینی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس

دریافت 25 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، همزمان با عقب نشینی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از «خان یونس»، دومین استان بزرگ نوار غزه، این به دلیل حجم تخریب و ویرانی های گسترده عملا به شهر ارواح تبدیل شده است.

چهار ماه پس از آغاز عملیات زمینی ارتش اشغالگر در نوار غزه، شهر خان یونس به طور کامل از صفحه جغرافیای فلسطین پاک شده است.

«سامی العبادله»؛ از اهالی خان یونس پس از بازگشت به شهر و مشاهده وضعیت خانه اش به خبرنگار تسنیم در نوار غزه می گوید: شما هیچ خانه سالمی در این شهر پیدا نمی کنید. حجم ویرانی آنقدر هولناک است که حتی ساکنان شهر که از اینجا آواره شده بودند و مجبور به بازگشت شدند، از شدت ویرانی شوکه شدند.

«سعید الفراء»؛ یکی دیگر از اهالی خان یونس نیز به خبرنگار تسنیم در باریکه غزه اظهار می دارد: با این تصور به شهر برگشتیم که وسایلمان را در خانه، مغازه و اتاق هایمان پیدا کنیم؛ دیدیم شهر به طور کامل به تلی از آوار تبدیل شده است. در نتیجه قصد داریم به پناهگاه قبلی مان در رفح بازگردیم.

خان یونس پس از تخریب سیستماتیک توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به ویرانه ای از سنگ و آوار تبدیل شده است که دیگر امکان زندگی مجدد در آن تا مدتها میسر نخواهد بود.

کد خبر 845278 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • شهادت ۹ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس
  • برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید + فیلم
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • ببینید | شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه
  • شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه/ وضعیت بغرنج کودکان+فیلم
  • تاکنون ۶ هزار مادر فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات
  • اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته