Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات بسکتبال استان گیلان عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین مرحله اردوی آمادکی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ با حضور ۱۲ بازیکن در آمل برپا شد که مصطفی حسینی از گیلان نیز در این اردو حضور یافت.

محمد رفیعی افزود: این اردو برای آمادگی و شناخت بازیکنان برتر جوانان در آمل برپا شده که خوشبختانه مصطفی حسینی بازیکن ارزنده و ارزشمند استان گیلان نیز در این اردو حضور یافت و امیدواریم که این ورزشکار شایسته، با درخشش در اردوهای آمادگی، به عضویت تیم ملی بسکتبال جوانان کشور درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حضور و دعوت پنج بسکتبالیست گیلانی در اردوی تیم ملی نوجوانان نیز اشاره و بیان کرد: ارودی آمادگی تیم ملی بسکتبال نوجوانان نیز در آمل مازندران برپا شد که پنچ بسکتبالیست گیلانی از سوی کادرفنی تیم ملی، در این مرحله از اردو حضور یافتند.

وی ادامه داد: صدرا رضایی ، میلاد محمدی و امین زنگی بسکتبالیست های شهرستان رشت به همراه عرفان کدیور و بهادر فتحی بسکتبالیست های شهرستان صومعه سرا از استان گیلان در اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال نوجوانان حضور یافتند.

رئیس هیات بسکتبال گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به پشتوانه سازی مناسب و حضور مربیان ارزنده و ارزشمند در استان گیلان، سعی شد تا بازیکنان زبده ای در رده های سنی مختلف از گیلان به تیم های ملی راه یابند.

رفیعی در ادامه تصریح کرد: با توجه به این امر، حضور پنج بسکتبالیست از گیلان در اردوی تیم ملی نوجوانان ، نشان از تلاش و کوشش مربیان سازنده و همچنین لیاقت بسکتبالیست های این استان است و امیدواریم که این بسکتبالیست ها و همچنین سایر بسکتبالیست های شایسته گیلان با تلاش و کوش بیشتر و حضور قدرتمند در اردوها، به عضویت تیم های ملی بسکتبال کشور درآیند تا گیلان در همه رده های سنی، نماینده و نمایندگان شایسته ای در تیم های ملی بسکتبال داشته باشد.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی بسکتبال گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی بسکتبال گیلان فدراسیون های ورزشی بسکتبال گیلان اخبار کنکور استان گیلان ملی بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان، میزبان اردوی تیم ملی بدمینتون جمهوری اسلامی ایران

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: اردوی تیم ملی جوانان پسر بدمینتون جمهوری اسلامی ایران به میزبانی زنجان در حال برگزاری است.

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: اردوی تیم ملی زیر ۱۵ سال پسر بدمینتون کشور از هشتم فروردین لغایت دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان افزود: اردوی تیم ملی جوانان زیر ۱۵ سال جهت اعزام به بازی‌های آسیای میانه از روز چهارشنبه هشتم فروردین در آکادمی هیئت بدمینتون استان زنجان آغاز شد.

وی تصریح کرد: در این اردو که تا روز یکشنبه دوازدهم فروردین جریان دارد، شش بدمینتون باز زیر ۱۵ سال از شهرهای زنجان، تهران، مشهد و یزد زیر نظر سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان کشور به تمرین می‌پردازند.

وی بیان کرد: در اردیبهشت نیز اردوی دوم شروع خواهد شد تا دو نفر بازیکن اصلی برای بازی‌های آسیای میانه انتخاب و با کسب نتیجه برتر به مسابقات آسیایی اعزام شوند.

باقری در پایان گفت: تیم ملی نوجوانان پسر ایران خود را برای حضور در مسابقات بدمینتون آسیای میانه در کشور ازبکستان اوایل خرداد ۱۴۰۳ آماده می‌کنند.

کد خبر 740127

دیگر خبرها

  • زنجان، میزبان اردوی تیم ملی بدمینتون جوانان
  • زنجان، میزبان اردوی تیم ملی بدمینتون جمهوری اسلامی ایران
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • شخم ۴۵ درصد از شالیزارهای گیلان
  • شعرخوانی شاعر گیلانی در وصف «مادر»
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • برگزاری اردوی فرهنگی معرفتی عطر نیایش در طبس + تصاویر
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال