Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:22:12 GMT

طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی ملایر به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۹۹۴۴

طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی ملایر به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان همدان روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم فرهنگ‌مدار و فهیم ملایر و خطه یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام این شهرستان افتخاری بزرگ برای نیروهای خدوم نیروی انتظامی و حافظان نظم و امنیت است.

سردار «سلمان امیری» شهرستان ملایر را در بسیاری از شاخص‌ها پیشرو دانست و افزود: با تلاش شبانه‌روزی پلیس و نیروی انتظامی این شهرستان و اهتمام فرماندار ویژه ملایر در ارتقای ضریب امنیتی، امنیت این شهرستان در شرایط مطلوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت و همراهی خیران و نیکوکاران این شهرستان با نیروی انتظامی در ساخت طرح‌های عمرانی بیان کرد: خیران امنیت‌ساز نماد اعتماد و محبت مردم به نیروی انتظامی و پرچم‌دار مشارکت عمومی در تامین نظم و امنیت هستند که می‌توانند در این زمینه پیشرو و فرهنگ‌ساز باشند.

فرمانده انتظامی استان همدان مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی در کنار پلیس دانست و افزود: بی‌تردید بدون مشارکت و یاری مردم و حمایت مسوولان، توفیقات امروز نیروی انتظامی حاصل نمی‌شد که این تلاش خالصانه و فراگیر ستودنی است.

سردار امیری ارایه خدمات مطلوب به مردم توسط نیروی انتظامی را در گرو زحمات مجاهدانه و اثرگذار عقیدتی- سیاسی و حفاظت اطلاعات در حوزه‌های صیانت از کارکنان عنوان کرد و گفت: کسب موفقیت در هر حوزه‌ای، مشارکت و همراهی خوب مردم و مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نهادها را می‌طلبد.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری اجتماعی در کاهش بروز جرائم و نزاع‌ها اظهار داشت: در این رابطه کارگروهی از افراد بانفوذ و مسوولان امر به منظور شناسایی نقاط مورد اختلاف تشکیل شد که می‌تواند گام موثری برای جلوگیری از وقوع و یا دامنه‌دار شدن اختلافات بردارند.

فرمانده انتظامی استان همدان ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ دستگاه قضایی در راستای حمایت از نیروی انتظامی در برخورد با ناامن کنندگان زندگی مردم گفت: این استان جولانگاه کوچکترین ناامنی نیست و پلیس با هرگونه تعرض به امنیت مردم در این استان و شهرستان به شدت برخورد می‌کند.

سردار امیری تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های نوین مقابله با جرم و تدارک اقدامات ساختاری نظم و امنیت در دستور کار پلیس است و به منظور رضایت‌مندی مردم و افزایش ضریب امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرمانده انتظامی ملایر نیز همکاری مردم و مسوولان این شهرستان را عامل پایداری توفیقات پلیس دانست و گفت: امنیت در حوزه پلیس زمانی ماندگار خواهد بود که مردم با نیروی انتظامی همراه باشند و در همین راستا محور برنامه‌ریزی‌ها، اقدامات و تلاش ما، مردم و نظرهای آنان است.

سرهنگ «محمدباقر سلگی» بیان کرد: با حمایت مردم، مسوولان و دستگاه قضایی این شهرستان، زمینه مناسبی برای خدمت به شهروندان در سنگر برقراری نظم و امنیت مهیا است و برای ایجاد امنیت مورد انتظار مردم از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پلیس در میدان خدمت و مقابله با هرگونه ناامنی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این آیین ۲ طرح حسینیه پیامبر اعظم(ص) و ساختمان ادارای عقیدتی- سیاسی نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اعتبار سه میلیارد تومان و زیربنای ۶۴۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید که ۲ میلیارد تومان از این مبلغ توسط خیران امنیت‌ساز ملایر تامین شده است.

در این آیین از خیران امنیت‌ساز شهرستان ملایر تجلیل شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان همدان افتتاح طرح ملایر امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان افتتاح طرح همدان افتتاح طرح ملایر امنیت اخبار کنکور فرمانده انتظامی نیروی انتظامی شهرستان ملایر نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد