Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس که در چند سال اخیر همواره درگیر مشکلات مالی بوده و در این راستا دردسرهایی هم برای این باشگاه ایجاد شده همچنان مشکلات زیادی در این زمینه دارد و به زودی با یک دردسر بزرگ روبرو خواهد شد.

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس علیه این باشگاه بابت مطالباتش حکم ۱۴ میلیاردی گرفته و این حکم ۳ خردادماه قرار است به باشگاه ابلاغ شود و پس از آن فرصتی برای پرداخت این مبلغ تعیین خواهد شد که در صورت عدم پرداخت محرومیت‌های سنگین در انتظار سرخ ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مشکلات عدیده مالی باشگاه باید دید مسئولان پرسپولیس چه فکری برای این موضوع می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس شکایت کالدرون گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت تخصیص منابع مالی با پروژه‌های آبرسانی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستا‌های بخش فیرورق به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور بخشدار فیرورق، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی، رئیس اداره آب و فاضلاب فیرورق و دهیاران بخش فیرورق در محل اتاق جلسه فرمانداری ویژه شهرستان خوی برگزار شد.

در این جلسه مسایل و مشکلات بخش فیرورق مطرح و راهکار‌های مناسب نیز ارائه شد.

در ادامه مشکلات روستا‌های بطچی، دیزج بطچی، قاشقابلاغ، زاویه حسن خان، صوفی کندی که دارای تنش آبی هستند مطرح شد که معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گفت: اولویت تخصیص اعتبارات شهرستان در کمیته برنامه ریزی با پروژه‌های آبرسانی و به ویژه بخش فیرورق خواهد بود.

در این جلسه همچنین مقرر شد در خصوص سکونتگا‌های غیر رسمی در شهر فیرورق، کارگروهی از سوی فرماندار تشکیل و به بررسی مسایل موجود پرداخته و خدمات دهی به سکونتگاه‌ها پس از اعلام نتایج کارگروه انجام شود.

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • رونمایی از پست بانک متحول شده
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است
  • اولویت تخصیص منابع مالی با پروژه‌های آبرسانی خواهد بود