Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری امروز دوشنبه در دیدار با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه‌های مختلف خواستار توجه بیش از پیش دولت به استان به ویژه در اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام شد و اظهار کرد: تا پایان دولت با تمام توان طرح‌های نیمه تمام استان را دنبال خواهیم کرد و در این میان برخی پروژه‌ها که در وضعیت استان تاثیرگذاری مضاعفی دارند نیازمند توجه بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در این زمینه اتمام دو طرح بزرگ و نیمه تمام احیای اراضی و سامانه گرمسیری در حوزه کشاورزی می‌تواند باعث تحول بزرگی در توسعه و اشتغال استان شود که برای این مهم نیازمند تزریق اعتبارات لازم از صندوق توسعه ملی هستیم.

نوذری، از ضرورت توجه به زیرساخت‌های اربعین استان باتوجه به پوشش ۶۵ درصدی زوار گفت و تصریح کرد: امروز برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام در این مقوله مهم نیازمند اهتمام ویژه دولت هستیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از خدمات حوزه معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری خواستار تداوم این مساعدت‌ها شد و گفت: امروز خوشبختانه با توجه به وحدت و همدلی بین مجموعه کارگزاران نظام در استان و مشارکت نهادها و بنیادهای مختلف در امر محرومیت زدایی استان هم افزایی ایجاد شده است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره مسائل و مشکلات بیکاری در استان خواستار اعطای تسهیلات ویژه در این زمینه شد و بیان کرد: با توجه به محرومیت‌های گسترده استان به ویژه در مناطق روستایی خواستار مساعدت لازم در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مهم به ویژه در حوزه اشتغال روستایی هستیم.

کد خبر 5214356

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام محمد نوذری طرح سامانه گرمسیری ویروس کرونا انتخابات 1400 نماز عید سعید فطر عید سعید فطر چالش شایستگی بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها اردبیل گرگان شیوع کرونا زلزله واکسن کرونا نیمه تمام پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان

علیرضا نورانی گفت: برای تامین آب شرب ساکنان استان سال گذشته از محل اعتبارات استانی ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال در اختیار دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گرفته تا بتوان در تابستان پیشرو کمترین مشکل را در این حوزه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تلاش همه مدیران استان گلستان بر این است تا بتوان اقدامات خوبی برای تامین آب شرب ساکنان این خطه انجام داد.

به گفته وی سال گذشته حدود ۱۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل منابع مختلف توسط دولت سیزدهم برای اجرای و تکمیل طرح‌های عمرانی اولویت‌دار در استان جذب و مورد بهره‌برداری ساکنان منطقه قرار گرفته است.

نورانی تاکید کرد: برای شتاب به توسعه همه جانبه در گلستان نیاز مبرم به راهنمایی نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان داریم.

وجود ۲۳۰ هزار خانوار گلستانی در ۳ دهک اول

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: اکنون ۲۳۰ هزار خانوار جزو ۳ دهک اول و پایین درآمدی در استان وجود دارد که باید برای ارتقای آنها سرمایه‌گذاری لازم صورت گیرد.

نورانی ادامه داد: مسوولیت ما مسوولان استان برای سرمایه‌گذاری و ارتقای اقتصاد خیلی سنگین است ولی با برنامه‌ریزی و همدلی و توجه به توصیه مسوولان ارشد در منطقه می‌توان استان را از فقر خارج کرد.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در اجرای برنامه هفتم توسعه استان یکی از راهکار‌هایی بوده که باید با توجه به توصیه اخیر رهبر معظم انقلاب برای تحقق کامل آن، پُررنگ وارد عمل شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان، حضور استاندار و برپایی میز خدمت در مناطق محروم را یکی از برنامه‌های ارزشمند برشمرد و افزود: این اقدام توانسته مطالبه‌گری را در مناطق مختلف استان گسترش داده و به سمت پیشرفت و رفع محرومیت سوق داده شود.

وی با اشاره به نامگذاری جهش تولید و مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: از این فرصت به وجود آمده باید نهایت بهره‌برداری را در حوزه‌های مختلف به ویژه خانه دار شدن و بهسازی روستا‌ها در استان استفاده شود.

استان گلستان مطابق سرشماری سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۴۷ درصد آن در مناطق روستایی سکونت دارند و اقتصاد اصلی آنها برپایه کشاورزی استوار است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد