Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشنهاد صبح زاگرس به نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت و همچنین شورای شهر می تواند هم باعث رقابت آن ها شود و هم باعث خواهد شد مراتع و جنگل های کمتری از این دو شهرستان نابود شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس این روزها فضای انتخابات در شهرستان های گچساران و باشت داغ تر از دیگر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد دنبال می شود اما به نظر می رسد خود این شهرها نیز از جنبه دیگری داغ تر از دیگر نقاط استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با شروع فصل گرم سال و خشک شدن مراتع و علفزارهای های این دو شهرستان آتش‌سوزی های زیادی به وقوع می‌پیوندد؛ این آتش‌سوزی‌ها دلایل متفاوتی دارد که در جای خود قابل بررسی است اما آن چیزی که مهم به نظر می‌رسد این است که همه ساله وقوع این آتش‌سوزی‌ها ضربات جبران‌ناپذیری را به زیست بوم این منطقه وارد می‌کند.

 

سال گذشته در آتش سوزی های عظیم شهرستان های گچساران و باشت به ویژه در منطقه خامی این شهرستان شاهد نابودی بیش از ده ها هکتار از جنگل ها و مراتع شهرستان بودیم.

 


در زمان وقوع آتش سوزی گروه‌های مختلف مردم و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی پای کار می آیند و برای مهار آتش تلاش زیادی انجام می‌دهند که حتی در این بین سال گذشته یکی از جوانان شهرستان گچساران که برای مهار آتش در کوه خامی به منطقه اعزام شده بود دچار سوختگی شد و در نهایت منجر به مرگ وی شد.

 

همانطور که در ابتدای این نوشتار اشاره شد داغ بودن فضای تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در این دو شهرستان است می تواند زمینه را برای کمک به حل معضل آتش سوزی ها فراهم کند، نامزدهایی که برای رسیدن به کرسی مجلس شورای اسلامی انواع وعده ها را می دهند و سعی دارند رای و نظر مردم را به خود جلب کنند.

 

صبح زاگرس به عنوان یک پیشنهاد به نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت و شورای شهر از ان ها می خواهد که وارد میدان مقابله با آتش سوزی شوند و در این زمینه در همین ابتدا وعده‌های خود را جامه عمل بپوشاند و با حضور میدانی در مسیر مقابله با آتش سوزی های شهرستان گچساران و باشت گام بردارند تا از این طریق زمینه حفظ و نگهداری منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان و استان فراهم شود و از طرف دیگر مردم متوجه خواهند شد که این افراد تا چه اندازه به برنامه ها و وعده های خود پایبند خواهند بود.

 

این پیشنهاد صبح زاگرس به نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت و همچنین شورای شهر می تواند هم باعث رقابت آن ها شود و هم باعث خواهد شد مراتع و جنگل های کمتری از این دو شهرستان نابود شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نامزدهای انتخابات دو شهرستان گچساران و باشت آتش سوزی ها صبح زاگرس هم باعث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اظهار کرد: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

وی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

طباطبایی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود