Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی منچسترسیتی معتقد است بهترین راه برای آماده شدن برای فینال لیگ قهرمانان، داشتن عملکرد خوب در دیدارهای باقی مانده لیگ است.

از هفته ماقبل پایانی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی که قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل شده می بیند، در خانه برایتون به میدان خواهد رفت. پپ گواردیولا در آستانه این دیدار در کنفرانس خبری قبل از این مسابقه شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در مورد گل فوق العاده فران تورس

زدن آن ضربه کار سختی بود. او در تمرینات نشان داده بود توانایی انجام این کار را دارد. سرعت، توانایی و قدرت تصمیم گیری او خیلی خوب است.

در مورد استفاده تورس در خط حمله

سه بازی باقی مانده است. از تورس در آن پست استفاده کردیم زیرا آگوئرو و ژسوس برای مدت زمانی طولانی مصدوم بودند و در برخی مسابقات به یک مهاجم مناسب نیاز داشتیم. از او استفاده کردیم و نمایش خوبی داشت. تورس یک وینگر است اما تنها گزینه جایگزین ما بود. او می تواند در هر دو طرف و در میانه بازی کند. چندین بازیکن داریم که می توانند در چندین پست به میدان بروند.

در مورد جو حاکم بر رختکن تیم

شرایط بسیار خوبی است. به خوبی تمرین می کنیم و همه متمرکز هستند. قبلا در چنین شرایطی نبودیم. دو/ سه بازی باقی مانده است. باید در بهترین شرایط ممکن در فینال لیگ قهرمانان به میدان برویم و به این منظور باید خوب تمرین و بازی کنیم. باید تا آنجا که ممکن است خوب بازی کنیم.

در مورد فشار روی چلسی در لیگ و سود رسیدن به منچسترسیتی

نمی دانم. در رختکن چلسی نیستم. باید در بازی های باقی مانده به بهترین شکل ممکن برای فینال لیگ قهرمانان آماده شویم و مشکلات سایر تیم ها به من ارتباطی ندارد.

در مورد کوین دی بروین

دی بروین در دو روز اخیر تمرین کرده است و حس خوبی دارد. اهمیت دی بروین به اندازه سایر بازیکنان است. باید ببینیم در بازی های آینده در چه سطحی است.

در مورد فینال لیگ قهرمانان

بعد از بازی مقابل اورتون 6 روز فرصت داریم تا برای فینال آماده شویم و آن زمان در مورد آن مسابقه فکر خواهیم کرد. اگر برای بازی با برایتون آماده نباشیم نمی توانیم برای دیدار فینال لیگ قهرمانان به خوبی آماده شویم. فردا می خواهیم برای برد بازی کنیم و این بهترین راه برای آماده سازی است. در تلاشیم تا بازیکنان را متمرکز نگه داریم. با بازی در این دیدار برای فینال لیگ قهرمانان آماده خواهیم شد.شکی ندارم بازیکنانم فوق العاده هستند و حاضرند در سه بازی باقی مانده هر کاری انجام دهند.

در مورد حضور هواداران

اتفاق خوبی است که فردا هواداران برایتون در ورزشگاه هستند و در بازی آخر که جام قهرمانی را بالای سر می بریم هم هواداران منچسترسیتی به ورزشگاه اتحاد می آیند و فینال لیگ قهرمانان نیز با تماشاگر برگزار خواهد شد. اتفاق خوبی است و امیدوارم فصل بعد هم این اتفاق بیافتد.

در مورد محرز

تمام بازیکنان باید خودشان را با شرایط تیم وفق دهند. او در دیدار مقابل نیوکاسل فوق العاده بود. اگر شرایط خوبی نداشته باشید، بازیکنی دیگر جای شما را می گیرید ولی وقتی شرایط خوبی داشته باشید، خوب بازی خواهید کرد.

در مورد دروازه بان تیم در بازی های باقی مانده

ادرسون در دو بازی باقی مانده لیگ بازی خواهد کرد.

 

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با امیر صادقی پناه: هیچکس مانند کی روش تیم ملی را هدایت نکرد! پیشنهاد سنگین دو باشگاه صنعتی به بازیکنان پرسپولیس تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ بیستم از نگاه طرفداری بررسی شرایط صعود ناپولی، میلان و یوونتوس به لیگ قهرمانان؛ سه تیم و دو سهمیه کریستیانو رونالدو خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد + فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان بازی باقی مانده برای فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فرداشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از آرسنال میزبانی خواهد کرد. رویارویی دو تیم در بازی رفت با تساوی 3-3 به پایان رسید.

این بازی فرصت رویارویی هری کین، مهاجم سابق تاتنهام، با آرسنال خواهد بود. کاپیتان تیم ملی انگلیس در بازی‌ها قبلی مقابل توپچی‌ها گل‌های زیادی به ثمر رسانده و امیدوار است فردا هم تیمش آرسنال را شکست داده و به نیمه نهایی صعود کند.

هری کین پیش از این بازی درمورد تجربه بازیکنان بایرن برای بازی‌های بزرگ گفت:"بازیکنان بزرگی داریم که تجربه حضور در بازی‌های بزرگ را دارند. امسال در لیگ قهرمانان بهتر از بوندس‌لیگا بودیم. زمان آن رسیده که استانداردهای خود را بالا ببریم. جو فوق العاده‌ای در آلیانز آرنا خواهد بود. ما به خودمان اعتقاد زیادی داریم که فردا می‌توانیم این کار را انجام دهیم."

مقایسه بوندس‌لیگا با لیگ برتر؟

بوندس‌لیگا تجربه بزرگی برای من بود. لورکوزن فصل فوق العاده‌ای داشت، در اروپا هم چنین عملکردی داشتند. آلمان باشگاه‌های بسیار قوی‌ای دارد. سعی می‌کنم در هر بازی بهترین عملکردم را ارائه دهم. هدف ما اکنون در لیگ ماندن در رده دوم بوندس‌لیگاست. در مجموع، من واقعا دوست دارم در بوندس‌لیگا بازی کنم.

عملکرد فردی؟

هرجا که باشم، مردم از من انتظار عملکردی عالی را دارند و اینکه من ویژگی‌های رهبری خود را به اجرا بگذارم. همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکردم را ارائه دهم و می‌خواهم فردا هم به تیم کمک کنم. ما آماده‌ایم.

انگیزه گرفتن از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2019؟

وقتی به فینال می‌رسید و برنده نمی‌شوید، این انگیزه را در درون خود دارید که بخواهید دوباره به فینال برسید. ما این فرصت را داریم، این یک فرصت عالی برای ماست. اگر فردا صعود کنیم، فقط چند بازی با فینال در ومبلی فاصله خواهیم داشت. می‌خواهم فردا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

رقابت شخصی با آرسنال؟

همیشه بازی‌‌های ویژه‌ای مقابل هم داشتیم اما من روی بازی فردا تمرکز دارم. می‌دانم که تعداد زیادی از هواداران تاتنهام بازی فردا را تماشا خواهند کرد و امیدوارند که بایرن صعود کند.

شایعات بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ؟

راستش را بخواهید، من او را خیلی خوب نمی‌شناسم، از وضعیت انتخاب سرمربی فصل آینده اطلاعی ندارم. این را می‌دانم که توماس تا پایان فصل اینجاست. این تمام چیزی است که من روی آن تمرکز کرده‌ام. باشگاه باید تصمیمی بگیرد و مطمئنم که آن‌ها همه گزینه‌ها را بررسی می‌کنند و سعی دارند بهترین راه حل را پیدا کنند. اما به عنوان بازیکن، ما باید به توماس احترام کامل بگذاریم، فردا شب یک بازی بزرگ داریم و همینطور بازی‌های بوندس‌لیگا را داریم تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • مهم‌ترین بازی همه عمر کیلیان امباپه
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • آخرین شب اروپایی: مهم‌ترین بازی عمر امباپه
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم