Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت عمران شهر جدید گلمان با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار آذربایجان‌غربی و سایر مسئولین استانی و شهری افتتاح شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در سفر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان‌غربی، شرکت عمران شهر جدید گلمان افتتاح شد.

در آیین افتتاح شرکت عمران شهر جدید گلمان که استاندار آذربایجان‌غربی، فرماندار ارومیه، مدیرکل راه و شهرسازی این استان و سایر مسئولین استانی و شهری حضور داشتند، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: منطقه گلمان به مساحت ۲۱ هزار و ۱۰۰ هکتار در ۱۵ کیلومتری شهر ارومیه واقع شد و با احداث ۵ هزار و ۶۱۰ واحد مسکن مهر و گسترش زیرساخت‌های شهری، به عنوان ظرفیت مناسبی برای مردم این منطقه در زمینه توسعه شهرنشینی مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، منطقه گلمان ارومیه به شهر جدید تبدیل شده است عنوان کرد: منطقه گلمان به مساحت ۲۱ هزار و ۱۰۰ هکتار در ۱۵ کیلومتری شهر ارومیه واقع شد وبا احداث ۵ هزار و ۶۱۰ واحد مسکن مهر و گسترش زیرساخت‌های شهری، به عنوان ظرفیت مناسبی برای مردم این منطقه در زمینه توسعه شهرنشینی مطرح است.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی هم گفت: پیگیری‌های زیادی در ۲سال گذشته برای تصویب گلمان به عنوان شهر جدید انجام گرفته که اکنون و بعد از مصوب شدن آن، پیشنهادات زیادی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهر انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: احداث مراکز درمانی از جمله لجن درمانی، نمک درمانی، باشگاه های اسب سواری از جمله این درخواست ها است ضمن اینکه هدف دولت ساخت شهرهایی با استانداردهای روز است.

وی خاطر نشان کرد:  راه دسترسی به شهر گلمان نیازمند نوسازی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی گلمان محمد اسلامی وزارت راه آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی شهر جدید گلمان آذربایجان غربی شهر جدید گلمان راه و شهرسازی شرکت عمران وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه