Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیوس می گوید پرسپولیس باید راه خودش را برود و به حواشی توجهی نکند.

گلزنی عیسی آل کثیر و بازی خوب شهریار مغانلو در دربی، آقای گل سابق فوتبال ایران و پرسپولیس را به وجد آورده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از خبرورزشی، فرشاد پیوس گلزن مادرزاد سابق تیم ملی، با دقت دربی پایتخت را به تماشا نشسته و نقطه نظرات جالبی در این خصوص دارد؛

بهترین بازیکن دربی چه کسی بود؟

واقعا نمی توان اسم یک نفر را آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فوق العاده سنگینی بود و هرتیمی ازتک موقعیت ها استفاده می کرد برنده می شد و همین اتفاق هم افتاد. پرسپولیس گل زد و به خوبی هم از این گل دفاع کرد.

استقلال هم نمایش خوبی داشت. این طور نیست؟

همیشه همین طور بوده که وقتی یک تیمی به نظر ضعیف تر می آید عملکرد غیرقابل انتظاری در دربی نشان می دهد. استقلال با فرهاد مجیدی خوب بازی کرد اما به نظرم تجربه پرسپولیس و یحیی گل محمدی نتیجه بازی را عوض کرد.

 گل پرسپولیس هم روی حرکت دو مهاجم پرسپولیس به ثمر رسید. در این رابطه توضیحی ندارید؟

خیلی خوشحالم که شهریار مغانلو ضربه را زد و در ریباند عیسی آل کثیر با هوشیاری تک گل ارزشمند بازی را به ثمر رساند. این موضوع نشان می دهد پرسپولیس به خوبی زوج خط حمله خودش را شناخته است. این دو می توانند با زدن گل های بعدی قهرمانی پرسپولیس را تضمین کنند.

استقلالی ها به شادی گل عیسی آل کثیر معترض شدند و...

من که چیز خاص یا توهینی ندیدم. عیسی آل کثیر گل مهمی زد و طبیعی بود شادی کند. تا جایی که من در عکس ها دیدم سمت نیمکت حریف هم نبود و به نظرم او نباید به این حرف ها توجه کند. عیسی آل کثیر مهاجم ششدانگی است که به نظرم حتی می تواند به تیم ملی هم کمک کند.

جدا؟!

 بله، تیم ملی مهاجمان لژیونری مثل سردارآزمون، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد را دارد که در اروپا خوش می درخشند. به نظرم با صلاحدید دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، عیسی آل کثیر هم می تواند در کنار این مهاجمان سرشناس به تیم کشورمان کمک کند.

درباره داوری دربی حرفی ندارید؟

من خیلی دوست ندارم وارد این ماجرا شوم. کارشناسان داوری بهتر است نظر بدهند اما پرسپولیس با تیزهوشی و تجربه بیشتر برنده شد. البته این اعتراض ها بعد از دربی معمولا وجود دارد ولی پرسپولیس باید راه خودش را برود.

سپاهان هم ۵ گل به مس رفسنجان زد. فکرش را می کردید؟

سپاهان تیم بسیار خوب، پرمهره و با امکاناتی است که مربی خوب و محترمی مثل محرم نویدکیا را بالای سر خودش می بیند. این تیم نزدیک تریم رقیب پرسپولیس برای قهرمانی لیگ بیستم است. با این وجود من شانس پرسپولیس را باز بیشتر می بینم.

چرا؟

این پرسپولیس برای قهرمانی ساخته شده است. یحیی گل محمدی و شاگردانش به کمتر از قهرمانی راضی نیستند و همین شخصیت قهرمانی خیلی تعیین کننده است. ضمن آن که یحیی گل محمدی حالا یک مربی با تجربه و سرد و گرم چشیده است.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با امیر صادقی پناه: هیچکس مانند کی روش تیم ملی را هدایت نکرد! پیشنهاد سنگین دو باشگاه صنعتی به بازیکنان پرسپولیس تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ بیستم از نگاه طرفداری بررسی شرایط صعود ناپولی، میلان و یوونتوس به لیگ قهرمانان؛ سه تیم و دو سهمیه کریستیانو رونالدو خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد + فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عیسی آل کثیر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولیس بود.

این بازی در نیمه اول با تک گل دانیال اسماعیلی فر با پیروزی سرخ‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم بازی برای قرمزها حساس‌تر دنبال می‌شد تا اینکه عیسی آل کثیر در دقیقه ۶۶ موفق شد گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند تا اختلاف خوبی برای پیروزی سرخپوشان در آبادان ایجاد شود.

ویدئو: 330349

این گل روی توپ گیری و حرکت خوب ارونوف و پاس گل ترابی به ثمر رسید. با فرار عیسی به محوطه و شوتی تمام کننده، دروازه تیم سابق این مهاجم جنوبی باز شد.

عیسی بعد از به ثمر رساندن این گل مقابل صنعت نفت خوشحالی نکرد. این پنجمین گل فصل آل کثیر برای پرسپولیس بود.

دیگر خبرها

  • صدر جدول لیگ دست پرسپولیس است
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال