Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مانور چند منظوره امداد و نجات چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در بخش ناغان شهرستان کیار با موفقیت اجرا شد.

ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: این مانور در حوزه‌های امداد کوهستان، اسکان اضطراری، گشت شبانه غواصی، سیلاب و نجات غریق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

درخواست ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای جبران بخشی از خشکسالی‌های کشور

او افزود: آمادگی نیرو‌های جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان حوادث مختلف بالا و مطلوب است.

کیانی اضافه کرد: مردم در هنگام بروز حوادث و نیاز به هرگونه کمک با شماره تلفن سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

او همچنین در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات بین‌شهری سردار شهید زال یوسف‌پور شهرستان کیار در مجاورت تالاب سولگان تصریح کرد: برای راه‌اندازی این مرکز در زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۰ متر مربع هشت میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی هزینه شده است.

کیانی گفت: با بهره‌برداری از این مرکز عملیات امداد و نجات بین‌شهری در شعاع ۳۰ کیلومتری ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات سازمان مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان