Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بعد از شکست تیم استقلال در دربی، فرهاد مجیدی بخش مهم صحبت های خود در نشست خبری را به انتقاد از وزیر ارتباطات اختصاص داده و به شدت بابت کری آذری جهرمی به استقلالی ها به این وزیر جوان حمله کرد. این حواشی همچنان ادامه دارد و نقد های بسیاری به کری آذری جهرمی و پاسخ فرهاد مجیدی در نشست خبری مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی ها حق را به وزیر می دهند و برخی ها مجیدی را محق دانسته و پاسخش را به جا می دانند. 

مجید صدری، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز در بحثی که در این رابطه در اپلیکیشن کلاب هاوس و با حضور اهالی فوتبال تشکیل شده بود حضور یافته و به انتقاد از مجیدی و حمایت از جهرمی پرداخت:

مجیدی می توانست مثل قلعه نویی با کری جواب بدهد

آقای جهرمی چند وقت پیش هم مطلبی را گفتند و یکسری از دوستان هم آمدند و نقطه نظراتشان را گفتند. ایشان در مصاحبه ای که با رادیو داشتند گفتند که من دو شخصیت متفاوت دارم؛ یکی به عنوان وزیر ارتباطات که کارم را انجام می دهم و یکی هم به عنوان هوادار که می آیم و کری می خوانم. به نظر من چیز خاصی نبود ولی استقلال چون باخته بود حداقل آقای مجیدی نباید آن بی احترامی را می کرد. ایشان هم می توانست بیاید و کری بخواند مثل آقای قلعه نویی که جواب کری وزیر را با کری دادند. 

جهرمی پای کری اش ایستاد و این شلوغ کردن ندارد

اتفاقی نیفتاده بود که دوستان این کار را کردند. برای ما خیلی جالب نبود. حدود سه هفته پیش راجع به پسر بچه ای اتفاقی افتاد و همه بزرگان پرسپولیس بیانیه دادند و گفتند که چرا برای این بچه چنین اتفاقی افتاده است. آقای جهرمی هم به عنوان هوادار کری خواند و اگر کامنت ها را بخوانید می بینید که بسیاری از استقلالی ها هم رفتند و به ایشان جواب دادند. ایشان کری خواندند و پایش هم ایستادند و این شلوغ کردن ندارد.

همه جای دنیا این گونه است

بعد از صحبت های آقای جهرمی عکس هایی از آقای فرهاد مجیدی با آقای احمدی نژاد منتشر شد. آقای جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات کارش را به نحو احسن انجام می دهد و مردم هم یکی راضی و یکی ناراضی است. او به عنوان یک هوادار این کار را انجام می دهد. آقای احمدی نژاد هم انجام داده و در خارج از ایران هم انجام می دهند. دیروز یکی از دوستان لیست مقامات سیاسی و حکومتی که طرفدار تیم های خاص هستند را به من داد. همه جای دنیا این گونه است.

کری با بی احترامی فرق می کند

آقای جهرمی که به کسی بی احترامی نکرده است. ایشان که دفعه پیش آمد و یک کری خواند اتفاقی افتاد؟ دوستان آمدند جواب دادند حتی در رادیو صحبت کردند و  ایشان هم جواب داد. کری با بی احترامی فرق می کند. ما به بی احترامی منتقد هستیم وگرنه هیچ اشکالی ندارد که استقلالی ها زیر پست ایشان کامنت بگذارند و جواب کری شان را بدهند، ایشان هم چیزی نمی گوید. در برد و باخت برای هم کری می خوانیم در حالت عادی که کسی با کسی کاری ندارد. بعد و قبل بازی شما برای من کری می خوانید و من برای شما کری می خوانم.

کری ریز رئیس هیات مدیره پرسپولیس در میان بحث!

صدری در این قسمت از صحبت های خود یک کری ریز هم برای استقلالی ها خوانده و صحبت هایش را این گونه ادامه داد: بالاخره بازی است و برد و باخت دارد؛ یک روز ما می بریم و روز دیگر هم ما می بریم (!) و این چیز عادی است و مشکلی نیست. تنها چیزی که ما خواهش داریم از همه دوستان استقلالی و پرسپولیسی این است که به هم بی احترامی نکنید. شما فکر می کنید آقای جهرمی به همین دوستان استقلالی کم کمک کرده است؟ ایشان در نگاه وزارتی هم به استقلال کمک می کند هم به پرسپولیس و هم تیم های دیگر. این که دلیل نمی شود. واقعا جای تعجب دارد که بعضی از دوستان این گونه عنوان می کند.

از اتفاقی که برای خلیل زاده افتاده خوشحال نیستیم

بنده به عنوان رئیس هیات مدیره پرسپولیس کری می خوانم ولی حق بی احترامی ندارم. یکی از دوستان در مورد آقای خلیل زاده مطلبی گفت که ما اصلا خوشحال نیستیم و خیلی هم ناراحتیم. بالاخره آنها هم همنوع ما هستند و ایرانی اند بالاخره یک خطایی کرده اند و من نمی دانم. نباید هم دیگر را نابود کنیم. در یک جمعی می خواهیم نشاط داشته باشیم. همان شب آقای مددی آمد یکسری حرف هایی زد که  واقعا من برایش جواب دارم. 

ماجرای وصل بودن صدری به چاه نفت

آقای نظری یک ماه پیش مصاحبه ای کرد و مگر من تا به حال در مورد استقلال اظهار نظری کرده بودم؟ خبرنگار چیزی از ایشان پرسید و ایشان گفتند که آقای صدری به چاه نفت متصل هستند. من همان روز به ایشان زنگ زدم و گفتم که مگر شما اصلا بنده را می شناسید و می دانید من چه کار کرده ام. مگر من تا به حال در مورد تیم شما نظری داده ام که گفتند شما گفته بودید ما به کمک مالی نیاز نداریم. یکی از هواداران در لایو از من سوال کرد و من هم گفتم که ما مخلص هواداران هستیم هر موقع کمکی لازم باشد خودمان به صورت رسمی اعلام می کنیم. گفت که ببخشید من متوجه نشدم که شما این گونه گفته اید و به من یک تکه دیگری از صحبت هایتان را نشان داده بودند. خب مگر ما اظهارنظری کردیم؟ حتی ایشان تلفنی به من گفتند که من دفعه بعد می روم و جبران می کنم ولی گفتم که نیازی نیست و فقط خواستم بگویم که بنده تا این لحظه هیچ وقت به تیم شما ورودی نکرده ام؛ کاری هم ندارم.

نباید پشت تریبون بگویند که وزیر بی شعور است

اگر کری بوده خودشان جواب کری را بدهد نه اینکه پشت تریبون بگویند که وزیر بی شعور است. این یعنی این که به کل نظام توهین می کنید. ما شان مان بالاتر از این چیزهاست که به دنبال این چیزها باشیم. اگر دوستان فدراسیون بخواهند برخوردی بکنند که به ما ربطی ندارد. ولی نکته این است که وقتی یک بلندگو دست من است قرار نیست که هر چیزی از دهانم در آمد بگویم. با زبان آقای جهرمی می توانستند جواب شان را بدهند. 

الفاظ مجیدی در شان مربی استقلال نبود

جناب آقای مجیدی عزیز واقعا الفاظی را به کار بردند که در شان مربی استقلال نبود. اگر آقای جهرمی کری خوانده با کری جواب شان را بدهید. ممکن است شما ادبیاتی را به کار ببرید که همان معنا را بدهد ولی اینکه در تریبون رسمی این صحبت را بکنید درست نیست. ما به دنبال پرونده سازی نیستیم. در این مدت که در خدمت دوستانمان در پرسپولیس بودم فقط و فقط گفته ام که حاشیه نداشته باشیم. با آقا یحیی با سید جلال و همه صحبت می کنیم که تا می توانید آرامش داشته باشید. وگرنه ما هم بلد هستیم حرف بزنیم ولی برای چه باید تیم مان را به حاشیه ببریم؟ این موفقیت های ما فقط در سایه آرامش بوده است. بچه های ما از جان شان مایه می گذارند و من دست شان را می بوسم چون با رفتار و تلاش شان دل ۴۰ میلیون را شاد می کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال خبر ویژه دربی شهرآورد فرهاد مجیدی استقلالی ها بی احترامی هیات مدیره آقای جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد