Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال برنتفورد در بازی رفت از مرحله پلی آف مسابقات چمپیونشیپ انگلیس مهمان بورنموث بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

آرنات گرونولد دقیقه ۵۵ تک گل بورنموث را به ثمر رساند.

سامان قدوس، بازیکن ایرانی برنتفورد از دقیقه ۸۶ وارد زمین شد.

بازی برگشت ۲ تیم شنبه یکم خرداد ماه به میزبانی برنتفورد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

چمپیونشیپ انگلیس/ تساوی یاران قدوس مقابل کاردیف

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران سامان قدوس برنتفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش مقابل بارسلونای ۱۰ نفره و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند بارسلونا را در ورزشگاه مونتجویک شکست دهند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 6 بر 4 راهی دور بعد این رقابت‌ها شوند، گفت: خیلی خوشحالیم و هواداران ما از فرط خوشحالی در حال آواز خواندن هستند.

وی افزود: انتظار نداشتیم که بازی رفت آنطور (شکست 3 بر 2 در ورزشگاه پارک‌دوپرنس) پیش برود. معتقدم و باز هم می‌گویم که نتیجه بازی رفت عادلانه نبود و در بازی برگشت ما در هر لحظه در جریان بازی بودیم. واضح است که اخراج آرائوخو (مدافع اروگوئه‌ای بارسا در دقیقه 29) تفاوت را رقم زد، اما از اعتمادی که از جانب هواداران‌مان احساس کردیم و از لذت رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، بسیار خوشحالیم.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌‌ژرمن تصریح کرد: از دید من 12 دقیقه ابتدایی بازی دیدنی بود. جالب اینجاست که به محض ورود بارسلونا به محوطه یک گل دریافت کردیم، اما فکر می‌کنم توانستیم اوضاع را به سود خود تغییر دهیم. سعی کردیم به هر شکل ممکن و قابل تصور به سمت دروازه بارسا حمله کنیم.

سرمربی پیشین بارسا خاطرنشان کرد: بازی با برتری نفری همیشه دشوار است چون بازیکنان در این شرایط تمایل دارند پا به توپ شوند و این باعث می‌شود ساختار و موقعیت خود را از دست بدهید که این کار را پیچیده می‌کند، اما تیم در سطح بسیار بالایی بازی کرد. همه بازیکنان بدون استثنا بسیار خوشحال بودند. حالا باید این برد را جشن بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند