Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی، مدیرعامل تیم فوتبال استقلال درباره بازی با پرسپولیس اظهار کرد: در جلسه پیش از بازی استقلال و پرسپولیس، تعداد محدودی بلیط در اختیار ۲ تیم قرار دادند، اما در بدو ورود به ورزشگاه آزادی شاهد حضور صد‌ها تماشاگر بودیم؛ در حالی که فقط ۲۰ بلیط vip به تیم ما داده شده بود و من از این اتفاق متعجب بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی جا برای مهمانان cip ما نیز وجود نداشت. ما در جایگاه ۵ نفر بودیم، در مقابل ۷۰ الی ۸۰ هوادار پرسپولیس که با هر سوت داور یا موقعیت، فضای جایگاه متاثر از هیجان آنان می‌شد، حضور داشتند و مزه پرانی می کردند و ما از این اتفاق بسیار ناراحت شدیم.

او ادامه داد: من از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سوال می کنم که چرا برابر اتفاقات تلخ اصفهان سکوت کرده و هیچ اقدامی انجام ندادند تا ما شاهد اتفاقات زشت در دربی نباشیم. برای مثال شادی پس از گل عیسی آل کثیر، بازیکن تیم پرسپولیس در فرهنگ ما بسیار زشت و تاسف آور است و باید شادی پس از گلی که او در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد را با این شادی گل که مقابل تیم استقلال انجام داد، مقایسه کنید و علیه این بازیکن هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردیم.

او افزود: فرشاد فرجی، بازیکن تیم پرسپولیس گلوی بازیکن ما  را در حد خفه کردن فشرد و اگر کمیته انضباطی برابر اتفاقات اصفهان سکوت نمی‌کرد، ما شاهد اتفاقات بازی دربی نبودیم و مطمئنا اگر جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌شد، احتمالا چندین بازیکن پرسپولیس محروم می‌شدند و نمی‌توانستند در دربی بازی کنند و استقلال از این سکوت کمیته انضباطی متضرر شد.

مددی درباره داوری بازی دربی گفت: من به جامعه داوری کشورمان احترام می‌گذارم، اما به نحوه قضاوت اکبریان، داور دربی معترض هستم. چرا این داور باید برای دربی انتخاب شود، در حالی که در گذشته اوج ناداوری ایشان را علیه استقلال دیده ایم. ما می‌توانستیم در صورت پیروزی در دربی به کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال برگردیم  و اکبریان داور دربی پنالتی ما را نگرفت؛ به نوعی سر تیم ما بریده شد و اگر پنالتی ما در دقایق نخستین بازی گرفته می‌شد، ما احتمالا درباره برد تیم استقلال صحبت می‌کردیم. سرمربی تیم و بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند، اما متاسفانه داوری پر اشتباه و سوت‌های جهت دار باعث شد تیم ما متضرر شود؛ در حالی که ما مستحق شکست در دربی نبودیم.

او درباره تاریخ برگزاری بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما به برگزاری این بازی بعد از بازی جام حذفی، اعتراض داریم و معتقدیم ابتدا باید با پدیده در تهران بازی کنیم و بعد مقابل صنعت نفت آبادان قرار بگیریم. امیدواریم سازمان لیگ فوتبال شرایط ما را درک کند و با عدالت رفتار کند.

مدیرعامل استقلال درباره اضافه شدن مربی ایتالیایی به تیم استقلال بیان کرد: او پس از سپری شدن مراحل اداری، به تهران خواهد آمد و قرار نیست که روی نیمکت تیم بنشیند و به عنوان مشاور فنی به تیم استقلال اضافه خواهد شد.

مددی درباره شایعات پیرامون مدرک پزشک استقلال بیان کرد: او پزشک تیم ملی فوتبال امید کشورمان بوده است و همچنین مدرک دندانپزشکی، پزشکی و تخصص جراحی فک و صورت هم دارد و مدارکش از نظر ما هیچ گونه مشکلی ندارند.

بیشتر بخوانید

افشاریان: پنالتی استقلال در دربی تنها با VAR قابل تشخیص بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس دربی استقلال و پرسپولیس کمیته انضباطی تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه ۳-۲ بارسلونا را شکست دهند. شاگردان ژاوی هرناندز در این دیدار دو بار جلو افتادند اما درنهایت این رئال بود که هر دو بار به بازی برگشت و درنهایت با گل جود بلینگام به پیروزی رسید. کارلو آنچلوتی در صحبت‌های پس از بازی‌اش، نظراتش در مورد بازی را اظهار کرد.

پیروزی ۳-۲؟
ما توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم، دو بار نیاز داشتیم که بازی را برگردانیم و توانستیم. تا آخرین قطره انرژی در یک هفته که فراموش‌نشدنی بود، به موفقیت رسیدیم.

هفته‌ای عالی برای رئال؟
دو بازی سخت داشتیم، ما اکنون در موقعیت خوبی برای مقطع آخر فصل قرار داریم. فکر می‌کنم با همدیگر می‌توانیم به دستاورد مثبتی در این فصل برسیم. قهرمانی لیگ بسیار نزدیک‌تر است.

بهترین لحظه بازی؟
آخرین لحظه. گل جود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. هفته‌ای فراموش‌نشدنی بود.

تعویض وینیسیوس؟
یک تعویض تاکتیکی بود. او خودش راضی نبود و می‌خواست بازی کند.

درخشش واسکز؟
بازیکنی بسیار مهم. او با کارواخال که یکی از بهترین‌های جهان است رقابت می‌کند. دنی می‌توانست بازی کند اما لوکاس در فرم بسیار خوبی است.

بارسلونا مستحق برد بود؟
خب بیایید ببینیم، شاید فقط یک مساوی. این هم برای ما برای قهرمانی لالیگا بد نمی‌شد.

دیگر خبرها

  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!