Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@00:19:27 GMT

رئیس هیات مدیره پتروشیمی گلستان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۵۷۱

به گزارش صدای ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان گفت: یکی از اتهامات وی انتقال بخش زیادی از سرمایه مردم به حساب شرکت خصوصی خود است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از زیان سهامداران، سال گذشته تیمی از قضات و دستگاه اطلاعاتی استان در دادسرای مرکز استان تشکیل دادیم که نتیجه ساعت‌ها کار کارشناسی و بررسی عملکرد مالی شرکت پتروشیمی، سوءاستفاده‌های مالی گسترده در این شرکت را آشکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پرونده در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است و جزئیات بیشتر این خبر پس از صدور رأی دادگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هاشمیان افزود: پتروشیمی گلستان با بیش از ۹۴ هزار سهام‌دار از حدود ۱۶ سال پیش بلاتکلیف مانده و مدتی است سهامداران از دستگاه‌های امنیتی و قضائی، تقاضای احقاق دارند.

ساخت پتروشیمی گلستان سال ۱۳۸۶ با سرمایه گذاری مردم و سهامداران عمده آغاز شد و قرار بود این طرح ظرف پنج سال به بهره‌برداری برسد، اما تاکنون کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پتروشیمی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری

علی خطیر و اعضای هیات مدیره به طور قطع تا پایان فصل به کارشان در این باشگاه ادامه می‌دهند. با این حال قرار است در پایان فصل تیم هیات مدیره باشگاه استقلال به طور کامل تغییر کند، اما گفته می‌شود شانس باقی ماندن علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه بسیار زیاد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد