Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:09:19 GMT

هشدار پادشاه اردن نسبت به نقض ادامه دار حقوق فلسطینیان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۶۷۷

هشدار پادشاه اردن نسبت به نقض ادامه دار حقوق فلسطینیان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «عبدالله الثانی» پادشاه اردن هاشمی در گفتگو با «آنتونی گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد که نقض حقوق فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی عامل اصلی ایجاد تنش در فلسطین اشغالی بوده است.

پادشاه اردن در ادامه گفتگو با گوترش توضیح داد: «هیچ راهبرد دیگری جز راه حل دو دولتی برای پایان دهی به بحران فلسطین وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دولت مستقل فلسطینی با ریاست مستقل و خودمختار داخل اراضی ۱۹۶۷ با پایتختی قدس شرقی تشکیل شود.»

الثانی در ادامه ضمن هشدار به مقامات رژیم اشغالگر درباره گام‌های ضد حقوق بشری اشان در قدس اشغالی به ویژه علیه مسجد مبارک الاقصی و تلاش برای بیرون راندن فلسطینیان از منازلشان در محله شیخ جراح گفت که اردن همچنان به تلاش‌های خود برای حمایت از مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی ادامه خواهد داد.

وی در پایان نیز نقش جامعه بین‌الملل برای توقف جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان بویژه جنگ علیه نوار غزه را حیاتی توصیف کرد.

کد خبر 5214503

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین شیخ عبدالله آل ثانی اردن انتفاضه 2021 فلسطین انتفاضه رمضان 2021 رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا نوار غزه نبرد شمشیر قدس جنبش حماس اسرائیل مقاومت فلسطین عراق نتانیاهو روسیه افغانستان شورای امنیت سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که رئال با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

شاگردان کارلو آنچلوتی که با روحیه خوب ناشی از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با عبور از منچسترسیتی و همچنین خیال راحت به دلیل اختلاف هشت امتیازی با بارسلونا رده دومی در جدول، گام به این مسابقه گذاشته بودند، خیلی زود دروازه شان باز شد و کریستنسن با ضربه سر روی ارسال کرنر گل نخست بارسا را به ثمر رساند. در دقیقه روی حرکت زیبای لوکاس وازکز داور در سوت خود به نشانه اعلام ضربه پنالتی به سود رئال مادرید دمید و وینیسوس جونیور بازی را به تساوی کشاند.

بارسا که برای زنده ماندن شانس قهرمانی اش، نیاز به پیروزی در این بازی داشت، در دقیقه ۶۹ گل دوم را هم زد. ضربه پای چپ قوس‌دار یامال با دخالت تورس همراه شد، اما لونین ابتدا آن را مهار کرد که دفع او ناقص بود و توپ مقابل پای فرمین لوپز فرود آمد تا این بازیکن کار آسانی در مقابل دروازه رئال داشته باشد. اما رئال باز هم خیلی زود کار را به تساوی کشاند و این بار وازکز روی سانتر خوب وینیسیوس گل دوم رئال را زد.

بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که در دقیقه ۹۱ جود بلینگام گل سوم را هم برای رئال به ثمر رساند تا در اولین فصلش با پیراهن رئال مادرید در هر دو دیدار رفت و برگشت ال کلاسیکو گلزنی کرده باشد.

با این پیروزی اختلاف رئال و بارسلونا در رتبه‌های اول و دوم جدول به ۱۱ امتیاز رسید و رقابت بر سر قهرمانی تقریبا به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • هشدار اسپانیا به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم