Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@10:34:32 GMT

روایت عضو شورای شهر از سرنوشت مجسمه‌های سرقتی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۹۶۹

عضو شورای اسلامی شهر تهران، سرنوشت ۲۷ مجسمه به سرقت رفته پایتخت را تشریح کرد. محمد جواد حق شناس عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با میزان در مورد توجه دوره پنجم مدیریت شهری به مجسمه‌های شهر تهران اظهار کرد: مجسمه‌ها در شهر یکی از المان و نشانه‌های زیبایی شهری است و به نوعی ارزش‌های مورد احترام شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یکی از مشکلاتی که ما در مدیریت شهری داشتیم این است که شهر تهران تا چندسال گذشته توجه جدی به مجسمه‌ها نداشته است و شاید دلیل آن رویکرد‌های مختلف بوده است.
بیشتر بخوانید: انتقاد سخنگوی شورای شهر به شهردار تهران در بررسی قرارداد «بام‌لند»
عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: تا چندسال گذشته، مجسمه‌ها مورد کم لطفی قرار می‌گرفتند.

حق شناس بیان کرد: در دهه گذشته نیز تهران با چالش سرقت مجسمه‌های شهری رو به روشد، ۲۷ مجسمه در تهران سرقت شدند و هیچگاه سرنوشت آن‌ها مشخص نشد که این موضوع آسیب جدی به شهر تهران وارد کرد.

حق شناس گفت: در این دوره مدیریت شهری دو رویداد بین المللی بزرگ در زمینه مجسمه برگزار کردیم که بین ۲۰ تا ۲۵ مجسمه از هنرمندان شاخص داخلی و خارجی ساخته شد و همه این آثار در معابر شهری نصب شد.

وی گفت: همچنین مجسمه بزرگان و نام آوران شهری نیز ساخته شد که همراه با نام گذاری معابر ساخته شد.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: همچنین مجسمه عرصه ایثار و شهادت مانند شهید سلیمانی ساخته شد و در حوزه هنرمندان عزیز نیز مجسمه‌های این عزیزان نیز ساخته و در سطح شهر نصب شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: تهران حق شناس مجسمه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران حق شناس مجسمه شهر تهران عضو شورای مجسمه ها ساخته شد حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری