Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم خاص بودن نه جرم است و نه گناهی دارد، در اخلاق عیبی ندارد که خاص باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر سمیعی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۵، اظهار داشت: در ابتدا برد دربی را تبریک می‌گویم و عذرخواهی می‌کنم که بحث‌هایی مطرح شد و از یحیی گل‌محمدی به خاطر مطرح شدن چنین بحث‌های حاشیه‌ای عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: شرح وظایف در باشگاه پرسپولیس مشخص است و اینکه چه کسی باید صحبت کند. امشب هم گفتید مدیرعامل استقلال روی خط برنامه است و باید مدیرعامل پرسپولیس بیاید، اما کسی با من تماسی نداشت که روی خط برنامه بیایم.   مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های فرزاد مجیدی گفت: یکسری صحبت‌ها درباره دیدار با سپاهان مطرح شد که فردا قرار است برای پاسخگویی به کمیته انضباطی برویم. یکسری صحبت‌ها هم از سوی کمک سرپرست تیم استقلال مطرح شد که می‌خواهم از حق و حقوق پرسپولیس دفاع کنم. تیم خاص بودن نه جرم است و نه گناهی دارد. در اخلاق عیبی ندارد که خاص باشیم. باید تلاش کرد که به خاص بودن رسید. چهار سال قهرمانی پیاپی خاص است. اعضای کادر فنی ما از لحاظ اخلاقی و فنی خاص هستند. بازیکنان ما هم خاص هستند.   سمیعی ادامه داد: خودم هم خاص هستم، چون اهل رسانه نیستم که بخواهم مثل برخی‌ها صحبت کرده و جنجال کنم. بیشتر به متن کار می‌پردازم تا باری از روی دوش باشگاه بردارم. اینکه بخواهیم هر دفعه شوی رسانه‌ای اجرا کنیم و در رسانه باشیم، به سود فوتبال نیست و کمکی نمی‌کند. از کادر فنی، بازیکنان، سرپرست تیم و پرسنل باشگاه که شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا دل میلیون‌ها هوادار را خوشحال کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم روند قهرمانی ما با وجود همه ناملایمت‌هایی که می‌شود و حواشی که درست می‌کنند، ادامه داشته باشد و دل  میلیون نفر شاد شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد

علی فروتن با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه برمودا گفت: هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد، کاش به‌جای اینکه دلش بشکند کار و تولید محتوا می‌کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی فروتن یکی از عمو‌های فیتیله‌ای، با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه «برمودا» درباره دلیل اختلافات برنامه فیتیله‌ها گفت:هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد.

وی افزود: آقای قناد در صحبت‌های خود گفتند که آدم حرف خانه‌اش را بیرون نمی‌برد، اما متاسفانه تمام حرف‌هایش را زد. من خیلی دوست داشتم که شفاف‌تر صحبت می‌کردند و‌لی کاش این برنامه‌ای که ایشان را دعوت کرده بود به جای اینکه یک نفر را دعوت کند تا جماعتی را محاکمه کند عملا می‌توانست نظر همه را بپرسد که چرا این اتفاق افتاد.

فروتن ادامه داد: بنده صحبت‌های آقای قناد را اصلا قبول ندارم و با تمام احترامی که برایشان قائل هستم، اما متاسفانه آن امانت داری و واقعیت قضیه را نگفتند.

ولی بیان کرد: ای کاش آقای قناد هم به جای اینکه در برنامه‌ای دیگر دلش بشکند شروع به کار کردن و تولید محتوا می‌کرد همینطور بجای اینکه ساعت شش صبح در خیابان‌ها فریاد بزند بهتر بود که با کسی که مشکل داشت صحبت می‌کرد.

دیگر خبرها

  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!