Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال مس گفت: ما با همین بازیکنان در نیم‌فصل اول شگفتی‌ساز بودیم و حاضرم قسم بخورم بازیکنانم مقابل سپاهان با شرافت بازی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در واکنش به حرف و حدیث‌های به وجود آمده درباره شکست ۵ بر یک تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا از مردم رفسنجان، استان کرمان و آنهایی که نتیجه بازی ما برای‌شان اهمیت داشت، عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاید هیچکس از جمله من باور نداشت که این نتیجه رقم بخورد. به شرافت و پاکی بازیکنانم قسم می‌خورم و قطعاً این مسائل مطرح نیست. از این نمونه شکست‌ها در فوتبال دنیا و لیگ برتر ما رخ می‌دهد. هیچ توجیهی بابت شکست‌مان نخواهد بود، اما پسندیده نیست که این روز بد باعث زدن حرف‌هایی شود.   «قطعاً مسئولیت شکست برعهده سرمربی است و سرمربی تاوان آن را خواهد داد.»، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان این جمله تصریح کرد: من با تیمم زندگی می‌کنم و بازیکنانم را از لحاظ فنی و شخصیتی می‌شناسم. ما اشتباهاتی داشتیم که از لحاظ فنی بررسی خواهد شد. مس در جام حذفی ۱۲۰ دقیقه مقابل سپاهان بازی کرد و دقیقه ۱۲۰ گل خورد. دو شکست برابر نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان فشار غیرمعقولی روی روان بازیکنانم گذاشته بود. ما با همین بازیکنان در نیم‌فصل اول شگفتی‌ساز بودیم و حاضرم قسم بخورم بازیکنانم مقابل سپاهان با شرافت بازی کردند.   ربیعی در پایان گفت: قول می‌دهم مس با بررسی‌های بیشتر فصل را درست تمام کند. اگر در این مسئله چیزی متوجه شویم شدیدترین برخوردها را خواهیم کرد، اما طبق شناخت از بازیکنانم، تمامی موارد مطرح شده را رد می‌کنم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقابل سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست شاگردانش مقابل آرسنال گفت که نمی‌تواند آنها را سرزنش کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه سنگین 5 بر صفر مغلوب میزبانش آرسنال شد، پس از این دیدار گفت: شکست اینچنینی ناامیدکننده و خیلی بد است. به نظرم ما بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم که همین باعث شد تا کارت سختی برای بازگشت به بازی داشته باشیم.

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: به نظرم در نیمه اول ما پس از گذشت 10 یا 15 دقیقه بود که توانستیم به روند رقابتی خود بازگردیم. ما اما در نیمه دوم آن رویکرد نیمه اول‌مان را نداشتیم  و همین باعث شد تا آرسنال پس از به ثمر رساندن گل سوم‌، کنترل بازی را در دست بگیرد.

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

وی افزود: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. دلیل وضعیت کنونی تیم فراتر از عملکرد بازیکنان است. ما نمی‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را بابت عملکردشان مقابل تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس می‌جنگد، سرزنش کنم.

چلسی با قبول این شکست 47 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)