Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با گرامیداشت 27اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی و با تاکید بر این نکته که توسعه فرهنگ بیمه در جامعه یک فرآیند مستمر است، گفت: فعالیت هر شخص به عنوان کارگزار یا فعال عرصه روابط عمومی آن هم در صنعت بیمه با در نظر گرفتن پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های آن، نیازمند استراتژی مبتنی بر نیازهای حال و آینده جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیر تحولات و ریسک‌ها و تهدیدها به گونه‌ای سریع و متنوع است که نمی‌توان با تکیه بر روش‌ها و برنامه‌های گذشته‌نگر تصمیم‌گیری کرد.

مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نقش پیچیده روابط عمومی های صنعت بیمه درا ین زمینه، اظهار داشت:شیوع این ویروس  بسیاری از کسب و کارها و زندگی شهروندان و حتی تجارت داخلی و در سطح بین‌الملل را دگرگون و با ریسک‌های متفاوت مواجه کرد. در چنین وضعیتی، توسعه فرهنگ بیمه و معرفی خدمات و پاسخ به نیازهای بیمه‌گذاران، شهروندان و فعالان و بنگاه‌های اقتصادی با تکیه بر روش‌ها و جهت‌گیری‌های سنتی ممکن نیست و ما به یک انعطاف در برنامه‌ریزی‌ها و اهتمام و حمایت‌های مالی، فکری، رسانه‌ای و معنوی در سطوح مختلف نیاز داریم تا بتوانیم پیام‌های خود را به جامعه مخاطب شامل بیمه گذاران و ذی‌نفعان با بهترین کیفیت و بدون محدودیت‌ منتقل کنیم.

نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا با بیان این واقعیت که در طی دست کم چهار سال گذشته، شاهد گام‌های مثبتی از سوی روابط عمومی ها در صنعت بیمه برای افزایش سطح اعتماد و آگاهی مردم و فعالان اقتصادی از خدمات و محصولات صنعت بوده‌ایم، بیان داشت: با درنظرگرفتن سیر تحولات در عرصه رسانه به ویژه با نفوذ و گسترش شبکه‌های اجتماعی در سطح جامعه، ضرورت دارد تا روابط عمومی‌ها با استفاده از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، خدمات خود را بر بستر فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی به جامعه هدف معرفی کنند. اساسا نقطه کانونی فعالیت‌روابط عمومی در صنعت بیمه می‌تواند و باید بر مبنای بیمه دیجیتال و آنلاین قرار گیرد.

مسعود بادین، با تاکید کرد: فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی های صنعت بیمه باید مبتنی بر نگرش آینده‌نگرانه باشد. آینده نگری به معنی بررسی و پیش بینی بحران ها و چالش های مشابه بحران شیوع ویروس کرونا است که صنعت بیمه را در سطوح ملی و بین المللی تهدید می کنند و ارائه هشدارهای لازم برای مواجهه مناسب با آنهاست.

وی افزود: روابط عمومی ها با توجه به راهبردهای اصلی خود(مشارکت، تعالی و صداقت)، و ماهیت پویای خود در تشکیلات ارتباطی می توانند با رفع خلاء آگاهی در افکار عمومی و همچنین جمع آوری و تحلیل اطلاعات پیرامونی و انعکاس آن به سازمان، مدیریت بحران را به شیوه ای عملگرایانه و موثر، هدایت کنند .

نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا در ادامه تصریح کرد: به طور مشخص، در بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه بخش خصوصی کشور،  تلاش کرده‌ایم که در برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات تعریف شده در روابط عمومی شرکت، واقع‌بینانه و مبتنی بر پاسخ به نیاز بیمه‌گذاران گام برداریم و بیمه آسیا را به عنوان یک تکیه‌گاه مطمئن در برابر ریسک‌ها با ایفای به موقع و دقیق تعهدات و پرداخت خسارت‌ها صیانت کنیم.

وی افزود: در واقع، حفظ برند بیمه آسیا و جریان سالم اطلاع رسانی به دور از حاشیه‌ها و توجه به مسایل فرعی، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که نتیجه آن را باید در افزایش سطح اعتماد و اطمینان بیمه‌گذاران یافت.

مدیر عامل بیمه آسیا در پایان با تاکید براینکه باید قبول کنیم که کرونا نه اولین بحران و نه آخرین آن خواهد بود، اظهار داشت: مهم برای یک روابط عمومی پویا، آینده‌نگر و دانش‌محور این است که تحولات را رصد کرده و آینده را زودتر ببیند و خود را برای مواجهه با چالش‌ها و تهدیدها آماده نگه دارد. روابط عمومی همواره باید آینده‌نگر باشد.

پربیننده ترین عرضه ۳۲۲میلیون دلار در سامانه نیما / نرخ ارز کاهش یافت کلیات طرح استقلال بانک مرکزی تصویب شد واریز معادل ریالی ۵۰میلیون دلار به صندوق تثبیت بازار سرمایه بررسی ویژه عدم پرداخت وام ازدواج در کمیسیون اصل ۹۰مجلس توضیحات بانک ملت درباره ادعاى نشت اطلاعات تعدادى از مشتریان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسعود بادین انتخابات ۱۴۰۰ مدیر عامل بیمه آسیا روابط عمومی ها بیمه گذاران آینده نگر صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری، حسین مزرعه و علی یزدان دوست، در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.

امید صالحیان به عنوان مدیر جدید تیم طلایی پوش آبادان برگزیده شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

کد خبر 6064379

دیگر خبرها

  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌های برق به روز شد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت