Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از ابتلاء ۶۶۱ مورد جدید به کووید ۱۹ در استان خبر داد.

دکتر جواد آقازاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۶۹ نفر سندروم حاد تنفسی در بخشهای کرونایی بستری هستند که از این تعداد ۴۸۹ مورد مشکوک و مابقی قطعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۶۱ مورد ابتلای جدید به کرونا در استان ثبت شده است که با احتساب این تعداد،آمار مبتلایان به کرونا در استان به ۱۶۴ هزار و ۲۰۹ مورد رسید. 

آقازاده تصریح کرد: در حال حاضر ۲۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند و ۳۹ مورد نیز به ونتیلاتور متصل هستند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مورد در اثر کرونا فوت شدند و مجموعه فوتی های کرونایی در استان ۴۴۶۲ مورد است.

 آقازاده با بیان اینکه تنها شهر قرمز کرونایی استان، شهر سلماس است، تصریح کرد: شهرهای پلدشت،شوط،چالدران زرد و مابقی شهرهای استان به رنگ نارنجی هستند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم آی سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مجید رستگاری ظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اضافه شدن آمار سدهای کانی سیب و سردشت به جمع سدهای ۱۴ گانه استان افزود: میزان آب موجود در پشت سدهای آذربایجان غربی نسبت به زمان مشابه سال گذشته بدون احتساب سدهای کانی سیب و سردشت، ۱.۶ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: طبق آخرین پایش، سدهای بوکان، سردشت، مهاباد و کانی سیب به ترتیب ۵۹۷، ۳۳۶، ۱۷۵ و ۱۴۳ میلیون مترمکعب آب دارند که ۷۷ درصد کل آب‌های موجود در سدهای ۱۶ گانه استان را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ادامه داد: از ۱۶ سد فعال استان آب پشت هفت سد بیشتر از سال گذشته، ۲ سد مشابه پارسال و هفت سد کمتر از سال گذشته است.

رستگاری اظهار کرد: هفت سدی که بیشتر از پارسال، آب در آنها ذخیره شده شامل سدهای مهاباد، حسنلوی نقده، ماکو، شهید قنبری، کرم آباد پلدشت، کانی سیب و سردشت است.

وی گفت: آب پشت سدهای بوکان، شهرچای ارومیه، زولا و دریک سلماس، سیلوه پیرانشهر، آغ چای چایپاره و ارس ۲ هم کمتر از سال گذشته است که بیشترین میزان کاهش مربوط به آغ چای چایپاره با ۲۰ میلیون مترمکعب و شهرچای با ۱۷ میلیون مترمکعب است.

کد خبر 6064369

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب‌های قدر در ارومیه
  • سد مهاباد ۱۷۵ میلیون مترمکعب آب دارد
  • سوال هفدهم پویش ملی«زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی اعلام شد
  • حجم آب سد‌های آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • حجم آب سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • حجم آی سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • سوال شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی
  • اطلاعیه برای مرتع داران آذربایجان غربی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید