Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ مصطفی نوری امام جمعه گله دار (فارس) در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم فلسطین،بیان نمود: برادران وخواهران فلسطینی ما ذلت را به مقاومت و ترس را به شجاعت و فرار را به ثبات و تکیه بر حکومت ها را به توکل بر خداوند ترجیح داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اقبال به شهادت در راه الله بر زبان هر کوچک وبزرگ و مرد وزن تکرار می شود ، عملیات شهادت طلبانه، شلیک موشکهای قسام، حمله به شهرک های یهودی نشین پرتاب خمپاره، انفجار تانکها، خواب را از چشم صیهونیسم غاصب گرفته است .

وی ادامه داد: اسراییل دولتی است که بر ظلم و تجاوز بنا شده و هر دولتی که بر ظلم وتجاوز بنا شود سرنوشتش نابودی خواهد بود.

امام جمعه گله دار، تصریح کرد:  باید هوشیار باشیم که تلاش صهیونیسم، کمرنگ کردن و جلوه دادن مساله فلسطین در اذهان جوامع مسلمان وغیر مسلمان و به سمت فراموشی راندن آن است؛ اما مسئولیت مسلمانان در این بین  مبارزه با این خیانت است.

وی عنوان کرد: برای آزاد سازی قدس راهی جز اتحاد وانسجام کشورهای اسلامی وجود ندارد .

وی در پایان تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید با در کنار هم قرار دادن اشتراکات و ثوابت، گردهم آمده وبه یک قدرت جهانی تبدیل شوند  چرا که قدس تنها سرزمین فلسطینی ها و اعراب نیست، قدس متعلق به همه مسلمانان در اقصی نقاط عالم است .
 
انتهای پیام/  

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان اظهار کرد: مردم پاکستان از ابتدای انقلاب علاقه بسیاری به جمهوری اسلامی پیدا کردند و اشتراک‌های فرهنگی و دینی میان مردم دو کشور وجود دارد.

او گفت: مردم این کشور هنگام سفر مقام معظم رهبری به پاکستان استقبال ویژه ای از ایشان به عمل آوردند و همواره دستاوردهای ایران را مورد تحسین قرار می‌دهند.

ترقی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به این کشور باعث رفع تنش و ایجاد اتحاد و همبستگی میان دو کشور و ملتهای منطقه خواهد شد و می‌تواند به توسعه دستاوردهای اقتصادی و سیاسی بینجامد.

قائم مقام حزب موتلفه متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی و گروهک های ضدانقلاب تلاش بسیاری دارند تا از وابستگی ارتش پاکستان به آمریکا برای نفوذ در مرزها و ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کنند بنابراین تحکیم روابط بین دو کشور نقش موثری خواهد داشت .

این فعال سیاسی افزود: سفر آقای رئیسی به پاکستان آثار و برکات بسیاری خواهد داشت و می‌تواند دو کشور را در جهت نابودی اسرائیل و گروهک‌های تروریستی همبسته تر کند.

او در پایان گفت: پاکستان در پیمان های مشترک بسیاری با جمهوری اسلامی قرار دارد و تقویت روابط با این کشور نقش بسیاری در افزایش تولید و بهبود شرایط اقتصادی و افزایش صادرات غیرنفتی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران
  • حجاب مقوم عاملیت زن مسلمان