Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:44:02 GMT

روزانه ۲۵۰۰ دوز واکسن در استان زنجان تزریق شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۳۶۹۸

روزانه ۲۵۰۰ دوز واکسن در استان زنجان تزریق شود

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه کرونا در استان همچنان شیوع دارد، گفت: زدن ماسک تنها خود مراقبتی است و باید همچنان بهداشت فردی و اجتماعی رعایت شود.

وی با بیان اینکه نوبت تزریق واکسن به ۷۵ سال به بالا هم انجام می‌شود، اظهار کرد: روزانه دو هزار و ۵۰۰ دوز واکسن در استان زنجان تزریق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان ۳۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون با دو اکیپ واکسیناسیون و دو لاین خودرویی برای هر مرکز برای تزریق واکسن به گروه سنی بالای ۷۵ سال در نظر گرفته شده است، گفت: بیش از ۱۴ هزار سالمند بالای ۷۵ سال به بالا در استان وجود دارد.

قزلباش تاکید کرد: سایر گروه‌های سنی هم در استان زنجان برای ترزیق واکسن در سامانه سیب ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه تعداد بستری‌های کرونا هم در استان کاهش یافته است، افزود: کرونا در استان به صورت ملایم در حال کاهش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان شهرستان قرمز ندارد، گفت: پنج شهرستان زنجان وضعیت نارنجی داشته و سه شهرستان هم وضعیت زرد دارند.

قزلباش با بیان اینکه مردم باید بر این امر اذعان داشته باشند که کرونا تمام نشده و از هر گونه دورهمی باید خودداری کنند، تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد این بیماران بدحال هستند.

وی با بیان اینکه برای رفع بیماری کرونا همه مردم باید همکاری کنند، گفت: باید رعایت بهداشتی و فردی در استان تقویت شود.

کد خبر 5214472

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویروس کرونا انتخابات 1400 چالش شایستگی عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها گرگان اردبیل شیوع کرونا زلزله فلسطین استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفسیر جهان با الفبای رنگ‌ها؛ عکس‌هایی که آرامش را به شما تزریق می‌کنند

هرکس با دید خود به دنیا می‌نگرد و دیدگاه منحصر‌به‌فردی نسبت به جهان دارد. آندریا آنتونی (Andrea Antoni) دنیا را رنگی‌تر از همه‌ی ما می‌بیند و علاقه‌ی خاصی دارد که رنگ‌وروی مناظر طبیعی و شهری را در قالب کدها و پالت‌های رنگی پنتون به‌اشتراک بگذارد.

به گزارش زومیت، آنتونی به‌قدری سایه‌ها را منطبق با واقعیت انتخاب می‌کند که بعید می‌دانیم تحت‌تأثیر زیبایی آن‌ها قرار نگیرید. شما را به تماشای مجموعه‌ای آرام‌بخش از مناظر با پالت‌های رنگی پنتون دعوت می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • بیماری در بیراهه زیبایی
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • تفسیر جهان با الفبای رنگ‌ها؛ عکس‌هایی که آرامش را به شما تزریق می‌کنند
  • روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ مصدومیت حدود ۲۵۰۰ تن
  • پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • نخستین واکسن ۵ ظرفیتی مننژیت در نیجریه تزریق شد